شناسهٔ خبر: 24707928 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

اختصاصی مشرق؛

نیروهای ارتش ترکیه به 3 کیلومتری شهرک های نبل و الزهرا رسیدند/ فروش اموال غارت شده مردم عفرین در بازار شهر اعزاز + تصاویر و نقشه میدانی

نیروهای دفاع مردمی در شهرک های نبل و الزهرا در حالت آماده باش کامل قرار دارند و با تحکیم مواضع، خود را برای هرگونه حمله از سوی تروریست های موسوم به سپر فرات آماده می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، آخرین تحولات میدانی از شمال استان حلب حاکیست، نیروهای ارتش ترکیه و عناصر تروریستی موسوم به سپر فرات به پیشروی ها در حومه شرقی و جنوبی شهر عفرین ادامه دادند و از محور غربی خود را به 3 کیلومتری شهرک های نبل و الزهرا رساندند.

**برای دیدن نقشه در اندازه بزرگ روی عکس کلیک کنید**

در جریان درگیری های امروز، روستاهای « باعی، باصوفان، کفرنبو، کیما و براد» به اشغال نیروهای ارتش ترکیه و عناصر تروریستی درآمد تا وضعیت در این محور  حساس و پیچیده تر شود.

کمک رسانی به مردم جنگ زده عفرین در شهرک های نبل والزهرا

در حال حاضر، تعداد زیادی از شهروندان روستاهای حومه شرقی و جنوبی عفرین از ترس جنایت نیروهای ارتش ترکیه و تروریست ها و برای نجات جان خود در حال حرکت به سمت شهرک های نبل و الزهرا هستند.

همزمان حملات موشکی نیروهای دفاع مردمی شهرک های نبل و الزهرا علیه مواضع تروریست ها در حومه جنوبی و شرقی عفرین در روستاهای « کمیار و باسوطه ادامه دارد؛ تروریست ها درصدد هستند خود را به نزدیکی شهرک های نبل و الزهرا برسانند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای دفاع مردمی در شهرک های نبل و الزهرا در حالت آماده باش کامل قرار دارند و با تحکیم مواضع، خود را برای هرگونه حمله از سوی تروریست های موسوم به سپر فرات آماده می کنند.

هسته های خاموش شبه نظامیان کُرد هم در جریان یک عملیات غافلگیرانه در شهر عفرین توانستند شمار خسارت سنگینی را به اشغالگران وارد کنند؛ در این عملیات شماری از نیروهای ارتش ترکیه کشته و زخمی شدند.

فروش اموال غارت شده مردم عفرین در اعزار

براساس اطلاعات به دست آمده، شمار تلفات نیروهای ارتش ترکیه به حدود 97 تن رسیده و 305 تن دیگر هم زخمی شدند؛ آمار تلفات تروریست ها 910 تن اعلام شده و تعداد زخمی ها هم به بیش از 2 هزار تن رسیده است.

**برای دیدن نقشه در اندازه بزرگ روی عکس کلیک کنید**

به گزارش مشرق، از شهر اعزار هم خبر می رسد، عناصر تروریستی اموال غارت شده مردم شهر اشغالی عفرین را در بازار شهر به فروش می رسانند؛ خبرها حاکیست چپاول ثروت مردم همچنان ادامه دارد.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق از ادامه انتقال مردم جنگ زده عفرین به سایر مناطق کردنشین سوریه خبر داد و گفت: تاکنون شمار زیادی از آوارگان پس از ساماندهی در شهرک های نبل و الزهرا به شهرهای « قامشلی، رقه و حسکه» منتقل شده اند.

کمک های جمهوری اسلامی به مردم سوریه

از شروع تجاوز نظامی ارتش ترکیه و عناصر تروریستی به شمال استان حلب سوریه، 341 تن از شهروندان جان خود را از دست داده اند؛ حدود 234 منطقه هم تاکنون از کنترل شبه نظامیان کُرد خارج و اشغال شده است.

نظر شما