شناسهٔ خبر: 24707723 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

السيسي: به زودي بر گروه‌هاي مسلح در سينا پيروز مي‌شويم

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از رويترز؛ عبدالفتاح السيسي رئيس جمهور مصر روز جمعه در بازديد از شبه جزيره سينا ابراز اطمينان کرد ارتش مصر به زودي بر گروههاي «افراط گراي مسلح» فعال در اين منطقه پيروز خواهد شد.
رئيس جمهور اين کشور در فاصله سه روز مانده به برگزاري انتخابات رياست جمهوري که به احتمال قريب به يقين خودش پيروز آن خواهد بود، به شبه جزيره سينا سفر کرد. راي دهندگان مصري که مي توانند از دوشنبه تا چهارشنبه آراي خود را در انتخابات رياست جمهوري به صندوقها بيندازند، بايد از بين عبدالفتاح السيسي و يک نامزد تقريبا ناشناخته به نام موسي مصطفي موسي که از حاميان پيشين السيسي محسوب مي شود، يکي را انتخاب کنند.
نامزدهاي جناح مخالف مصر ژانويه گذشته کناره گيري خود را از انتخابات رياست جمهوري اعلام و تاکيد کردند حزب حاکم براي فراهم کردن شرايط بقاي السيسي در قدرت دست به اقدامات و ترفندهاي مرعوب کننده زده است. همان زمان سامي حافظ عنان که اصلي ترين رقيب السيسي محسوب مي شد بازداشت و زنداني شد.
عبدالفتاح السيسي روز جمعه از يک پايگاه هوايي در شمال سينا بازديد کرد و با چند خلبان و نظامي مستقر در اين پايگاه گفتگو کرد.

نظر شما