شناسهٔ خبر: 24707706 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس‌مرکز فوریت‌های پزشکی استان به ایلنا خبرداد:

وقوع 175 فقره تصادف ظرف یک هفته گذشته در کهگیلویه و بویراحمد/ حادثه فوتی نداشتیم

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از وقوع ۱۷۵ فقره تصادفات درون و برون شهری این استان ظرف یک هفته گذشته و همزمان با شروع تعطیلات نوروزی امسال خبرداد.

صاحب‌خبر -

جلال پوران‌فر در گفت‌وگو با ایلنا در یاسوج گفت: ظرف یک هفته گذشته در مناطق شهری و برون شهری استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۷۵ فقره تصادف با مصدومیت بیش از ۳۴۰ نفر را شاهد بوده ایم.

وی با بیان اینکه در تعداد تصادفات بوقوع پیوسته شاهد حادثه فوتی نبوده ایم، اظهارداشت: ۲ پایگاه هوایی در شهرهای یاسوج و دوگنبدان مرکز گچساران هم درحال آماده باش و انتقال مصدومان سوانح در این استان هستند.

 رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، تعداد سورتی پروازهای بالگردهای امداد برای انتقال مصدومان سوانح تعطیلات نوروزی امسال این استان را چهار سورتی پرواز ذکر کرد.

د سب

پوران فر افزود: امروز که روز سوم تعطیلات نوروزی است نیز متاسفانه یک فقره تصادف شدید در محور سپیدار _ دهدشت گزارش شد که مجبور به پرواز بالگرد و انتقال مصدومان این سانحه به بیمارستان یاسوج شدیم.

وی از گازگرفتگی شش نفر با گاز منواکسید کربن در تعطیلات نوروزی امسال هم خبرداد و یادآورشد: ۱۰ چادر سلامت نوروزی در شهرستان های هشتگانه استان کهگیلویه و بویراحمد دایر که تاکنون ۵۲۳ گردشگر برای مداوا به این‌چادرها رفته اند.

 رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدواریم شاهد تصادف در تعطیلات نوروزی امسال در این استان نباشیم و از همه می خواهیم با آرامش و حوصله رانندگی کنند.

نظر شما