شناسهٔ خبر: 24707658 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ترامپ: بودجه سيزده هزار ميليارد دلاري آمريکا را امضا کردم

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از خبرگزاري فرانسه، دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريکا اعلام کرد سرانجام قانون بودجه تصويب شده توسط کنگره را امضا کرده است.

دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريکا اعلام کرد: بودجه سيزده هزار ميليارد دلاري سالجاري را امضا کردم. براي وزارت دفاع آمريکا در سالجاري ششصد و پنجاه و چهار ميليارد در نظر گرفته شده است. عربستان سعودي صدها ميليارد دلار تجهيزات نظامي از ما خريده است. در مرحله نخست يک ميليار و ششصد ميليون دلار براي احداث ديوار با مکزيک در نظر گرفتيم.

 ترامپ براي جلوگيري از تعطيلي دولت اين کشور مصوبه کنگره درباره بودجه اضطراري را امضا کرد

 رئيس جمهور آمريکا  براي ممانعت از تعطيلي دوباره دولت مصوبه کنگره درباره بودجه اضطراري اين کشور را امضاء کرد.

به گزارش رويترز دونالد ترامپ، روز جمعه و در جريان امضاي قانون بودجه اضطراري آمريکا گفت: در حالي قانون بودجه توافق شده اي را که کنگره آن را تصويب کرده است امضاء مي کنم که از بسياري از مقررات آن ناراضي هستم.

ترامپ در بيانيه اي که از سوي  کاخ سفيد در اين باره منتشر شد اظهار داشت: من در راستاي امنيت ملي، اين لايحه بودجه توافق شده را امضا کرده ام. خيلي چيزها در اين مصوبه هست که من را نسبت به آن ناراحت مي کند. خيلي از چيزهايي که نبايد در اين مصوبه باشد در آن وجود دارد . به يک معنا، اگر ما در صدد ساختن ارتش خود هستيم، مجبوريم اين بودجه را داشته باشيم .

ترامپ درباره امضاي اين بودجه افزود: به کنگره مي گويم که ديگر هرگز مصوبه ديگري مثل اين را امضا نخواهم کرد. من ديگر نمي خواهم اين کار را تکرار کنم.

نظر شما