شناسهٔ خبر: 24707198 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

سپاه: راهیان نور در سبد مسافرتی و فرهنگی مردم نهادینه شده است

زایران مناطق عملیاتی در شمال غرب کشور از شهرها و مناطقی همچون سنندج، دالانی، دزلی، مریوان، بانه، سردشت، پیرانشهر دیدن می کنند.

صاحب‌خبر -

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، راهیان نور را برنامه راهبردی ملت ایران در زنده نگهداشتن فرهنگ دفاع مقدس دانست و گفت: راهیان نور در سبد مسافرتی و فرهنگی مردم در ایام نوروز نهادینه شده است.

به گزارش سپاه نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف با حضور در یادمان های هشت سال دفاع مقدس در خوزستان اظهار کرد: به فضل الهی عزم و اشتیاق آحاد مختلف مردم شریف و قدرشناس ایران با برنامه بازدید از یادمان های دفاع مقدس در ایام نوروزی در قالب کاروان‌های راهیان نور رونق افزون‌تری یافته است به گونه ای که حضور پرشمار و متراکم خانواده‌ها صحنه های شورانگیز و باشکوهی را رقم زده است.
وی راهیان نور را از برنامه‌های راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از همان ابتدای شکل‌گیری راهیان نور قلمداد و تصریح کرد: این برنامه پس از چند سال آن چنان در بین خانواده‌های ایرانی و غیر ایرانی عمق و بسط پیدا کرده که با اطمینان می توان گفت هم اینک راهیان نور در سبد مسافرتی و فرهنگی ایرانیان شهیدپرور به ویژه در ایام تعطیلات نوروز نهادینه شده و در این بین استقبال نسل جوان به ویژه بسیار معنادار و حاوی پیام‌های استواری به مخاطبین خود در جبهه دشمن است.
مسئول روابط عمومی کل سپاه، راهیان نور را از بسترهای بسیار مناسب برای انتقال فرهنگ، ارزش ها و آرمان های دفاع مقدس و شهیدان و حماسه سازان آن دوران طلایی و تاریخ‌ساز معرفی و تاکید کرد: زنده نگهداشتن روحیه مقاومت، جهاد و دشمن ستیزی و خط شهادت طلبی در دفاع از دین و شریعت و ارزش های ملی و انقلابی نزد افکار عمومی و اذهان ملت ایران، قدرت بازدارندگی کشور را مضاعف و روزنه های امید دشمن در پیگیری راهبردهای شیطانی را مسدود و آنها را مأیوس می سازد.
زایران مناطق عملیاتی در شمال غرب کشور از شهرها و مناطقی همچون سنندج، دالانی، دزلی، مریوان، بانه، سردشت، پیرانشهر دیدن می کنند.
دلدادگان شهدا در مناطق عملیاتی غرب کشور به مناطقی همچون پاوه، ارتفاعات بازی دراز، سومار، تنگه مرصاد، قصرشیرین، پادگان ابوذر، قوچ سلطان و بانه قدم می گذارند.
مناطق عملیاتی جنوب کشور از جمله شلمچه، طلائیه، فکه، پادگان دوکوهه، فتح المبین، اروندکنار، هویزه، مسجد جامع خرمشهر، چذابه، دهلاویه پذیرای کاروان راهیان نور و مردم عزیز کشورمان هستند.
در سال 96 قریب به 7 میلیون نفر از مناطق عملیاتی دیدن کردند که این رقم در ایام نوروز و سال 97 بر اساس پیش بینی مسئولان راهیان نور به رقم 8 میلیون زائر خواهد رسید.

نظر شما