شناسهٔ خبر: 24706991 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

محسن مسلمان مقابل سایپا بازی می کند؟! + عکس

صاحب‌خبر -

ستاره مغضوب برانکو در لیگ امسال معمولا بازیکن فیکس بوده و اواسط نیمه دوم تعویض شده، اما در برهه‌ای هم در میانه‌های نیم‌فصل اول خودش به عنوان بازیکن جانشین به میدان می‌رفت.  

 

 عملكرد ضعيف مسلمان در بازى با الهلال و حاشيه هايي كه پيرامون اين بازيكن در رختكن بعد از اين بازى به وجود آمد باعث شد تا برانكو روى نام او قلم قرمز بكشد و فعلا مسلمان را از انديشه هاى تاكتيكى اش جدا كرده است ولی برگزاری مسابقات هفته بیست‌وششم لیگ برتر در روز نهم فروردین ماه به یک دردسر بزرگ تبدیل شده؛ چه اینکه تیم ملی روز هفتم فروردین با الجزایر بازی خواهد کرد که این مسابقه خارج از کشور برگزار می‌شود.

 

 

در حال حاضر فقط بیرانوند، جلال حسینی و وحید امیری همراه تیم ملی راهی اردوی خارج از کشور خواهند شد و تنها کافی است برانکو در بازی نهم فروردین با سایپا از این سه نفر استفاده نکند تا همه مشکلات حل شود. به جای بیرانوند که بوژیدار رادوشوویچ بازی می‌کند، در خط دفاع هم انصاری جانشین جلال خواهد شد و البته به جای وحید امیری هم بشار رسن و محسن مسلمان گزینه حضور در میدان خواهند بود. به این ترتیب احتمال زیادی وجود دارد که در بازی با سایپا که به نوعی می‌تواند حکم جشن قهرمانی پرسپولیس را هم داشته باشد، مسلمان بعد از مدت‌ها فیکس شود.

برچسب‌ها:

نظر شما