شناسهٔ خبر: 24706974 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فراهم کردن زمینه اشتغال جوانان با خرید کالای ایرانی + فیلم

امام جمعه قزوین گفت: مردم با خرید کالای ایرانی زمینه ایجاد اشتغال را برای جوانان فراهم کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت السلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه قزوین گریزی به فراهم کردن زمینه اشتغال جوانان با خرید کالای ایرانی نامگذاری سال جدید به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری زد و گفت: بی انصافی است که هر جنسی که در داخل کشور وجود دارد، از خارج وارد شود.

وی گفت: مردم باید با خرید کالای ایرانی زمینه ضمن حمایت از کالای داخلی  و زمینه اشتغال پایدار در کشور را فراهم کنند.

حجت الاسلام والسملیمن عابدینی، یکی از موارد جدی تسلط دشمنان را ، تسلط اقتصادی و تسلط بر بازار و مایحتاج مردم  دانست و گفت: نباید اجازه دهیم که بازار ما در اختیار کافران و دشمنان ما قرار گیرد. 

امام جمعه قزوین با بیان اینکه آمریکا بدعهدترین کشور دنیا است، اضافه کرد: آمریکا از گذشته تاکنون ثابت کرده همواره درصدد آسیب رساندن به انقلاب اسلامی است و هرگز زیر بار هیچ تعهد و پیمانی نرفته و نخواهد رفت.

نماینده ولی فقیه دراستان  گفت: باید همزمانی بهار در سال های شمسی و قمری را به فال نیک بگیریم و از این فرصت برای بندگی بهتر استفاده کنیم.

امام جمعه قزوین همچنین با گرامیداشت دوران دفاع مقدس و عملیات فتح المبین و بیت المقدس اظهارداشت: این دوران بهترین زمان اقتدار کشور بود و با تقدیم شهدایی والا مقام امروز از عزت و افتخاری مثال زدنی برخورداریم.

mp4
<div id="video-display-embed-code_2030656" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2080518/2030656?width=565&height=316"></script></div>

نظر شما