شناسهٔ خبر: 24706956 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

شورای شهر ،موافق تداوم حضور نجفی

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه شورا در ایام تعطیلات جلسه‌ای با شهردار نداشته است، گفت: نظر شورا مبنی بر ادامه حضور محمدعلی نجفی است، اما اگر نظر قطعی پزشکی این باشد که وی نباید در شرایط استرس شدید قرار بگیرد، اخلاقا باید به انتخاب شهردار احترام بگذاریم.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین / علی اعطا در واکنش به اظهار نظری که در رسانه‌ها از سوی شهردار تهران مبنی بر تابع نظر شورا بودن در موضوع استعفا منتشر شده است، گفت: به نظر می رسد این صحبت آقای نجفی به این معناست که قانونا استعفا در نهایت باید از سوی اعضای شورای شهر تهران بررسی شود و آنها این استعفا را قبول یا رد کنند.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: اعضای شورا مدافع تداوم حضور آقای نجفی هستند اما ما پس از ارسال نامه استعفای آقای نجفی به شورا، هنوز جلسه‌ای با او نداشته‌ایم.
وی با بیان اینکه تصمیم گیری درباره استعفای شهردار تهران در جلسه 19 فروردین شورای شهر انجام می‌شود، افزود: علت اصلی استعفای شهردار تهران مشکل جدید پزشکی است که اخیرا برای او پیش آمده است. نظر شورا بر تداوم حضور شهردار است اما اگر به لحاظ پزشکی ادامه این حضور مساله حادی ایجاد کند، باید به انتخاب نجفی احترام گذاشت.
اعطا تصریح کرد: ماندنی بودن نجفی به جلسه روز 19 فروردین بازمی گردد ومن نمی توانم نظری اعلام کنم و باید منتظر جلسه بعد از تعطیلات عید نوروز بود.
محمد علی نجفی امروز در مصاحبه با برخی خبرگزاریها گفته بود ماندنم منوط به رای شورای شهر است./ خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما