شناسهٔ خبر: 24706471 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

امام جمعه موقت اراک:

کنترل قاچاق برای حمایت از تولید داخل ضروری است

نمایندگی مرکزی

امام جمعه موقت اراک گفت: جلوگیری از ورود کالای قاچاق در راستای حمایت از تولید داخل یک ضروت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام قاسم عبدالهی در خطبه های امروز نماز جمعه اراک با اشاره به نامگذاری سال جاری تحت عنوان "حمایت از کالای ایرانی" بر لزوم تلاش مسئولان جهت برنامه ریزی و اجرای برنامه های کارآمد در راستای حمایت از کالای ایرانی و تولید داخل تاکید کرد و افزود: تحقق این مهم نیازمند اقدامات عملی است.
وی اصلاح قوانین حوزه تولید را برای تسهیل در امر تولید، اشتغال و همچنین جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور ضروری عنوان کرد و گفت: سنگر تولید یکی از مهمترین سنگرها در حفاظت از کشور است و کسانی که باید در حراست از این سنگر تلاش کنند تولیدکنندگان هستند تا دشمنان نتوانند با تکیه بر مشکلات اقتصادی کشور را تحت فشار قرار دهند.

عبدالهی با بیان اینکه تولید کالای باکیفیت یکی از الزامات تحقق شعار سال است اظهار کرد: تسهیلاتی که در راستای رونق و رشد تولید و توسعه اقتصادی در اختیار تولیدکنندگان قرار می گیرد باید در همین زمینه به مصرف برسد. قطعا با کسانی که در این زمینه تخلف می کنند برخورد قاطع خواهد شد.

عبدالهی همچنین بر لزوم اصلاح قانون تجارت تاکید کرد و گفت: یکی از موارد بسیار مهم در زمینه حمایت از تولید داخل جلوگیری از قاچاق کالاست.

انتهای پیام

نظر شما