شناسهٔ خبر: 24706448 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ساری| ۱.۲ میلیون تردد در استان مازندران ثبت شد

R41358/P1357/S6,74/CT11

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از ثبت ۱.۲ میلیون تردد از ابتدای نوروز در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد آفرین محمدزاده امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران اظهار داشت: 1.2 میلیون تردد از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون در مازندران ثبت شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود: در این مدت 650 هزار و 861 خودرو وارد استان شده و 460 هزار دستگاه از استان خارج شدند.

آفرین محمدزاده در مورد حریق اتوبوس ولوو قم- ساری تصریح کرد: این حریق با 30 مسافر  عصر امروز در آزادراه قم - تهران به وقوع پیوست.

وی بیان کرد: این اتوبوس در حال حرکت از قم به سمت ساری بود که به دلیل نقص فنی برقی (اتصال استارت) دچار حریق شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: خوشبختانه با اقدام به‌موقع راننده در تخلیه مسافران به هیچ یک آسیبی نرسید و با هماهنگی به عمل آمده اتوبوس دیگری جایگزین اتوبوس حادثه دیده شد.

اسکان 7000 هزار نفر در مدارس مازندران

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز در این نشست گفت: مازندران در ایام نوروز میزبان بسیاری از مسافران و گردشگران است که آموزش و پرورش کلاس‌ها و مدارس را جهت اسکان فرهنگیان آماده کرد.

سیدعلی قاسمی افزود: 389 مدرسه شامل سه هزار و 14کلاس درس برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز در نظر گرفته شد.از این تعداد 214 کلاس ویژه، هزار و 564کلاس الف و هزار و 236 کلاس ب درجه بندی شد.

قاسمی گفت: در زمینه کیفیت کلاس‌ها و فضای اسکان نسبت به سال گذشته 38درصد رشد کیفی و یک درصد رشد کمی داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران افزود:183 سوئیت در اختیار همکاران فرهنگی قرار می‌گیرد که در مراکز خانه معلم، پلاژ و اردوگاه‌ها قرار دارد.

انتهای پیام/ح

نظر شما