شناسهٔ خبر: 24706426 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بیرجند| حمایت از کالای ایرانی باید تکمیل کننده اقتصاد مقاومتی باشد

R41348/P1357/S6,56/CT11

امام جمعه موقت بیرجند گفت: حمایت از کالای ایرانی باید تکمیل کننده اقتصاد مقاومتی باشد و رهنمودهای مقام معظم رهبری فصل الخطاب مردم و مسئولان قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی در نخستین خطبه نماز جمعه بیرجند در سال جدید با تبریک فرارسیدن عید نوروز اظهار داشت: عید نوروز عید نو شدن گفتار، رفتار و کردار آدمی است و همان طور که زمین مرده زنده می‌شود انسان هم باید از پلیدی ها دوری کند.

وی گفت: مردم در کنار مسئولان باید حمایت از کالای ایرانی را در اولویت قرار دهند و از طرفی تولیدکننده هم باید انتظارت مردم را نسبت به محصولات از لحاظ کیفیت برآورده کند.

وی با تاکید بر اینکه دولت فضای کسب و کار را در جامعه تقویت کند بیان کرد: آنچه مانع پیشرفت اقتصادی ماست توجه نکردن به سیاست های درون زای اقتصادی است یعنی همان اقتصاد مقاومتی که هنوز دولت نتوانسته آن طور که  شایسته است به این آن ورود یابد.

امام جمعه موقت بیرجند با تاکید براینکه  مسئولان نظام و مردم نباید سخنان مقام معظم رهبری را دست کم بگیرند زیرا این رهنمودها برگرفته از پشتوانه است  افزود: بعد از امضای برجام عده ای از مسئولان نامه تبریک به رهبری نوشتند و می‌خواستند جشن ملی بگیرند اما ایشان نسبت به برجام خوش بین نبودند.

عبادی با اشاره به سالروز عملیات شکوهمند فتح المبین  بین کرد: مردم و ولایت فقیه 2 ستون اصلی پیروزی در عملیات فتح المبین بودند و امروز هم رمز پیروزی در فتح المبین های پیش رو حضور مردم همیشه در صحنه و پیروی از ولایت فقیه است.

وی گفت: امروز ارتقای فرهنگ عمومی یکی از مهمترین فتح المبین ها در جامعه است که با جلوگیری از تهاجم فرهنگی باید به رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه و عمل کرد.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به فرارسیدن دهم رجب و میلاد امام جواد (ع) افزود: این امام بزرگ و نوجوان در سنین بسیار پایین در مجالس مناظره با بزرگان و ریش سفیدان مذاهب شرکت می کردند و بر اساس علم لدنی همه آنها را شکست می دادند.

عبادی با بیان اینکه زنده شدن زمین نشان از قیامت دارد تصریح کرد: انسان مومن از عید نوروز هم باید به یاد قیامت بیفتد، کدورت ها را کنار بزند و با صله رحم به عمر خود بیفزاید.

انتهای پیام/ح

نظر شما