شناسهٔ خبر: 24706368 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجرای محورهای اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی

امام جمعه موقت اردبیل تاکیدکرد: برای حل مشکلات کشور مسئولان و نمایند گان مجلس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه اقتصاد مقاومتی رابه طرح و قانون تبدیل کنند.

صاحب‌خبر -

اجرای محورهای اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از اردبیل، خطیب موقت جمعه اردبیل با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در آغاز سال جدیدو تبیین مسائل ومشکلات کلان کشور وراه کارهای عبور ازآنها تاکیدکرد: برای حل مشکلات کشور مسئولان ونمایند گان مجلس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه اقتصاد مقاومتی رابه طرح و قانون تبدیل کنند.
حجت الاسلام بهزاد که در خطبه های نخستین نمازجمعه اردبیل در سال 97 در مصلای این شهر سخن می گفت ، اجرای دقیق محورهای اقتصاد مقاومتی را تنها راه عبور کشور از مسائل ومشکلات اقتصادی موجود دانست وتصریح کرد:اگر اقتصاد مقاومتی در قالب طرح وقانون به اجرا در آید وبا عزم همگانی از تولید وکالای ایرانی حمایت شود،مشکلات اقتصادی کشور حل شدنی است.
وی در بخش دیگری از سخنانش ،تقارن بهار طبیعت با آغاز ماه مبارک رجب و بهار شریعت را تبریک گفت وافزود: این تقارن مبارک فرصت معنوی بسیار مغتنمی را برای اهل ذکر، دعا ، عبادت ومعنا ایجاد کرده است.
حجت الاسلام بهزاد گفت: خداوند متعال ائمه معصومین (ع) را به عنوان الگوهایی جامع و کامل قرار داده تا از آنها درس الهی زیستن را بیاموزیم .

نظر شما