شناسهٔ خبر: 24706360 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اراک| جاذبه‌های گردشگری استان مرکزی به گردشگران نوروزی معرفی می‌شود

R41371/P1357/S6,73/CT11

مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی با بیان اینکه جاذبه‌های گردشگری استان مرکزی به گردشگران نوروزی معرفی می‌شود از افتتاح نخستین رالی سافاری گردشگری خانوادگی استان مرکزی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سیدمحمد حسینی عصر امروز در افتتاح نخستین رالی سافاری گردشگری خانوادگی استان مرکزی اظهار داشت: این رالی با هدف توسعه گردشگری برگزار شد، سفیران استان مرکزی به منظور انعکاس ویژگی‌ها و داشته‌های استان مرکزی به استان‌های دیگر سفر می‌کنند تا استان  مرکزی به استان‌های دیگر معرفی شود که در این مرحله 15 ماشین در مسیر در حرکت هستند.

وی افزود: با این اقدام در بحث توسعه گردشگری استان اتفاقات موثری رخ می‌دهد، مسیر این رالی یک مسیر طبیعت‌گردی بوده و استاندار و تعریف شده و اتوبان نیست بلکه مسیرهای ناشناخته است که در طبیعت سفر می‌کنند و زمانی که به استان‌های دیگر می‌رسند کار تبلیغاتی خود را انجام می‌دهند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی تصریح کرد: این ماشین‌ها همه از استان مرکزی هستند که در طی مسیر حفظ زیست و مسائل زیست محطی را هم رعایت می‌کنند و همچنینی به مدت سه روز در استان لرستان اقامت دارند و همچنین تا پایان سال برنامه‌های دیگری هم در دستور برنامه‌های خود دارند.

حسینی بیان کرد: این اقدام می‌تواند به توسعه گردشگری استان کمک کرده و استان را به استان‌های دیگر معرفی کند و به نوعی طبیعت‌گردی را هم رواج دهد.

وی ادامه داد: امیدواریم با این اقدامات بتوانیم میزان اقامت و جذب گردشگر در استان را افزایش دهیم و وضعیت مطلوب‌تری را در زمینه گردشگری داشته باشیم.

انتهای پیام/ح

نظر شما