شناسهٔ خبر: 24706334 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

اعزام اساتید به همراه خانواده‌هایشان به اردوی راهیان‌نور

صاحب‌خبر -

اردوی راهیان‌نور سازمان بسیج اساتید با حضور ۷۰۰ استاد دانشگاه به همراه خانواده‌هایشان فعالیت خود را در بوشهر آغاز کرد.

به گزارش فارس، اردوی راهیان‌نور سازمان بسیج اساتید با حضور 700 نفر از اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی دولتی و غیر دولتی به همراه خانواده‌هایشان فعالیت خود را در بوشهر آغاز کرد.

جلیل دارا معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید، در آئین افتتاحیه این اردو ضمن خوشامدگویی به اساتید میهمان در این استان، از همکاری همه دستگاه‌های اجرایی کشور در کمک به برگزاری این دوره از اردوهای راهیان‌نور تشکر کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید تصریح کرد: استان بوشهر با دارا بودن تأسیسات زیربنایی کشور در حوزه انرژی و نمایش توانمندی متخصصین ایرانی در بخش نفت و انرژی هسته‌ای، ظرفیت بسیار مناسبی برای بازدید فرهیختگان و اساتید دانشگاه‌ها از این دستاوردها را دارد.

برای این اردوی که به نام سردار شهید نادر مهدوی از فرماندهان دفاع مقدس استان بوشهر و شهید شاخص شهرستان خارک نام‌گذاری شده، برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده که از جمله آن‌ها می‌توان به بازدید از «جزیره خارک» که یادآور مجاهدت و مقاومت رزمندگان در دوران دفاع مقدس بوده و بازدید از «نیروگاه اتمی بوشهر» به عنوان یکی از عرصه‌های اقتدارآفرینی برای جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد.

همچنین بازدید از موزه و محل مقاومت «رئیسعلی دلواری» به عنوان یک شخصیت ضد استعماری از دیگر برنامه‌های ویژه این اردو است.

گفتنی است این اردو تا 8 فروردین ادامه دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما