شناسهٔ خبر: 24706331 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

مظلومی:سال ۹۶ به من خوش نگذشت

سرمربی پیشین استقلال گفت: آرزو می‌کنم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا موفق شود به فینال برسد.

صاحب‌خبر -

شفقنا: پرویز مظلومی در مورد سال ۹۶ اظهار داشت: سال ۹۶ به من خوش نگذشت. به هر حال بیماری مادرم اعصابم را به هم ریخت و از این بابت خیلی ناراحتم.
وی ادامه داد: کلکسیونی از اتفاقات تلخ را شاهد بودیم، در زلزله، سقوط هواپیما، کشتی سانچی و آتش گرفتن قطار بسیاری از هموطنان عزیزمان فوت شدند و همین سبب ناراحتی و اندوه است. امیدوارم هیچ زمان دیگری اینقدر تلخی را شاهد نباشیم و اتفاق جدید و شاد را به چشم ببینیم.
سرمربی سابق استقلال درباره آروزیش در سال ۹۷ گفت: آرزو دارم مشکلات سال گذشته به سال جدید راه پیدا نکند و هموطنانم شاد باشند. آرزو می‌کنم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا موفق شود به فینال برسد.
مظلومی ادامه داد: تنها آرزوی شخصی‌ام سلامتی مادرم است. او دلخوشی بزرگ زندگی من است و بیماری او سخت است. وظیف داریم به عنوان یک بزرگ‌تر ادامه بدهیم. فکر نمی‌کنم با شرایط موجود سفر نوروزی داشته باشم.
وی درخصوص این که قصد دارد به فوتبال برگردد گفت: پیشنهاد داشتم، اما حضورم در خارج از تهران ممکن نیست. با وضعیت مادرم فعلا سخت است به فوتبال برگردم و اگر مادرم بهتر شود کارم را دوباره شروع می‌کنم. قصد نداشتم جایی بروم. در این بین تیم‌های مدعی سقوط پیشنهاد دادند اما قبول نکردم.
سرمربی پیشین استقلال درخصوص عملکرد استقلال به همراه وینفرد شفر و برد در دربی ۸۶ اعلام کرد: این برد مبارک استقلال باشد، اما بازی از نظر فنی بار زیادی نداشت. می‌گویند برانکو بد عمل کرده که به نظرم دور از انصاف است. سرمربی که دو فصل متوالی قهرمانی رقم زده است را در یک بازی اینگونه مورد انتقاد قرار بدهند.
مظلومی درباره بحث تمدید قرار داد وینفرد شفر عنوان کرد: شفر جا افتاده و بسیار کمک حال استقلال بوده. انشاءالله عجله نکنند و طوری قرارداد ببندند که به نقع استقلال باشد. تیام هم بهترین خرید آبی‌ها بوده و روز به روز بهتر می‌شود. امیدواریم قهرمان جام حذفی باشد. استقلال باید دو سه پستش را تقویت کند. استقلال اگر امتیاز‌های اول فصل را از دست نمی‌داد می‌توانست قهرمان شود.
وی درباره بزرگترین غایب هفت سین امسال‌شان گفت: جای منصور خان و ناصرخان همیشه خالی است و همیشه یاد آنها هستم.
سرمربی پیشین استقلال همچنین درباره مطالبات عقب افتاده اش از استقلال گفت: فقط قول می‌دهند، اما عمل نمی‌کنند.

نظر شما