شناسهٔ خبر: 24706010 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با حضور رئیس سازمان امداد و نجات؛

جلسه ادامه عملیات انتقال پیکر مسافران هواپیمایی آسمان برگزار شد

در جلسه هماهنگی ادامه عملیات جست و جو و انتقال پیکر مسافران پرواز تهران – یاسوج، از امدادگران حاضر در ارتفاعات دنا تقدیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار با تاکید و سفارش رئیس جمعیت مبنی بر ادامه عملیات جست و جو و انتقال پیکر مسافران پرواز تهران- یاسوج؛ رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر صبح امروز در جلسه‌ای که به همین منظور در استان کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شده بود، حاضر شد.

مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات در این جلسه با ابلاغ خداقوت دکتر پیوندی، رئیس جمعیت هلال احمر به امدادگران، از تلاش‌های بی وقفه ایشان در جست و جو و انتقال پیکر مسافران پرواز تهران- یاسوج تقدیر و تشکر کرد.

سلیمی با اشاره به اینکه این نجاتگران بهترین دقایق آغاز سال ۹۷ را که همگان در کانون گرم خانواده هستند در بدترین شرایط آب و هوایی و زیستی گذراندند، افزود: به نمایندگی از رئیس جمعیت هلال احمر به شما نجاتگران پر تلاش خداقوت می گویم. کار شما در جهت تحقق شعار تسکین الام بشری، بسیار شایان تقدیر است.

در پایان این جلسه رئیس سازمان امداد و نجات با اهداء لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم عیدانه از ۱۴ نفر نجاتگر جمعیت هلال احمر که لحظه سال تحویل ۹۷ را در ارتفاع ۴۲۰۰ متری در حال انجام وظیفه بودند؛ تقدیر و تشکر کرد.

لازم به ذکر است در این جلسه که با حضور معاون معاون عمرانی استاندار و همچنین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و ۱۴ نفر از کوهنوردان برگزار شد ابتدا سرپرست تیم نجاتگران کوهنورد گزارشی از روند ادامه عملیات جست و جو در کوه دنا ارائه کرد.

نظر شما