شناسهٔ خبر: 24705856 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه موقت بجنورد:

قبیله گرایی و کم کاری مسئولان بزرگترین چالش عقب ماندگی کشور است

بجنورد- امام جمعه موقت بجنورد گفت: قبیله گرایی شغلی، کم کاری و تنبلی مسئولان بزرگترین چالش برای عقب ماندگی کشور و توسعه نیافتگی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رحیم مهدوی‌پور در آئین عبادی سیاسی نخستین نمازجمعه بجنورد در سال ۹۷، با بیان اینکه کم کاری و بی حوصلگی مسئولان در پیشبرد امور کشور، ظلم بزرگی به مردم است، اظهار کرد: لازمه رسیدن به توسعه و رشد اقتصادی کار کردن درست است، از این مسئولان با روحیه انقلابی برای پیشرفت کشور فعالیت کنند.

حجت الاسلام مهدوی‌پور افزود: همچنین چالش های دیگر در مسیر پیشرفت ایران وجود دارد که برای جلوگیری از تباهی کشور باید با آن ها مبارزه کرد.

وی اعتماد به دشمن خارجی، جناحی گرایی و سیاسی گرایی را از دیگر آفت هایی دانست که سبب تباهی کشور می شود.

امام جمعه موقت بجنورد تاکید کرد: چنانچه از فسادهای مالی جلوگیری نشود، قطعا با مشکلات اقتصادی بزرگی مواجه خواهیم شد.

حجت الاسلام مهدوی‌پور تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران علاوه بر داشتن ظرفیت های خوب از نیروی انسانی متخصص و کارآمد و جوان نیز برخوردار است اما برخی کم کاری ها و بی توجهی ها سبب عقب افتادن کشور شده است.

امام جمعه موقت بجنورد گفت: نظام اسلامی ایران از جمعیت و موقعیت جغرافیایی مناسب برخوردار است که چالش‌ها و عدم توجه مسئولان به این سرمایه‌ها، سرعت پیشرفت را کند کرده است.

وی در ادامه به انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم اشاره کرد و گفت: چنانچه تولید کنندگان ایران کالای با کیفیت به دست مردم دهند، قطعا مصرف کنندگان با خرید کالای ایرانی از آنان حمایت خواهند کرد و در نهایت با رشد اقتصادی و افزایش صادرات روبرو خواهیم شد.

حجت الاسلام مهدوی‌پور بیان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران تغییری نکرده اند؛ بنابراین شعارها و برخوردها نباید تغییر کند چرا که دشمنی ها و خواسته های آنان عوض نشده است.

خطیب موقت نماز جمعه بجنورد با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی اینکه ملت ایران بهترین ملت هستند، بیان کرد: مردم ایران از ابتدای انقلاب تاکنون دولت را همراهی کرده اند هر چند گاهی کاستی ها و کم کاری هایی وجود داشته اما همواره از شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی دفاع کرده اند.

وی در ادامه گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون ایران در زمینه های مختلف همچون علمی، نظامی، سیاسی، فرهنگی، امنیتی و توسعه ای و حتی عدالت اجتماعی علیرغم برخی کم کاری ها رشد خوبی داشته و امیدواریم مسئولان با تلاش بیشتر زمینه پیشرفت بیش از پیش را مهیا کنند.

حجت الاسلام مهدوی‌پور همچنین به فرا رسیدن سال نو اشاره کرد و افزود: فصل بهار فرصتی برای به جای آوردن صله رحم و اندیشیدن به طبیعت و خلقت های خداوند است.

نظر شما