شناسهٔ خبر: 24705736 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

همدان|مردم و مسئولان برای " حمایت از کالای ایرانی " پیش‌گام شوند

R41405/P1377/S6,75/CT11

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی استقلال اقتصادی کشور را به‌دنبال دارد، گفت:مردم و مسئولان در راستای " حمایت از کالای ایرانی " پیش‌قدم شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان حجت‌الاسلام سید محمود موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه همدان با اشاره به نامگذاری سال جدید به‌نام " حمایت از کالای ایرانی" اظهار داشت:تجربه نشان داده که تنها راه توسعه کشور در توجه به داخل و استفاده از همت جوانان است نه توجه به بیرون.

وی با بیان اینکه رهبری معظم انقلاب امسال را به نام سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کرده‌اند که در بطن این شعار توجه به مباحث اقتصادی و استقلال اقتصادی وجود دارد، افزود: تمام مردم و مسئولان باید در مسیر تحقق شعار سال پیش‌قدم شوند و در این مسیر همت کنند.

امام جمعه موقت همدان گفت:حکومت اسلامی باید از فرصت‌های پیش رو و البته با کمک مردم برای عملیاتی شدن اهداف و شعار سال استفاده کند.

موسوی با تأکید بر لزوم توجه به وحدت ملی برای مقابله با دشمنان تأکید کرد: این مهم بر محور قرآن کریم و عترت ایجاد می‌شود.

وی امنیت و پیشرفت نظام شیعی را به برکت امام زمان(عج) دانست و با بیان اینکه در شرایط غیبت ایشان باید با تبعیت از فرامین نایب امام زمان(عج) نظام اسلامی را در مسیر درست پیش برد، گفت: ترس و واهمه دشمنان از کشور ایران به واسطه نظام ولایی آن است.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به اینکه پیروزی از آن توکل‌کنندگان به خدای متعال است و در همه کارها باید برای رضایت خداوند متعال حرکت کرد نه منافع شخصی، گفت: در نهایت وعده خدا محقق می‌شود و دشمنان ظالم نابود می‌شوند.

انتهای پیام/ش

نظر شما