شناسهٔ خبر: 24705148 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی:

مدیران همدان در راستای برگزاری باشکوه رویداد«همدان ۲۰۱۸»تلاش کنند

همدان - معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: مدیران استان همدان باید در راستای برگزاری باشکوه رویداد «همدان ۲۰۱۸» تلاش کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محب خدایی ظهر جمعه در جلسه با استاندار همدان و اعضای جامعه هتلداران این استان گفت: برگزاری رویدادهای مهم گردشگری در همدان و میزبانی این استان از رویدادهای بین المللی موجب خرسندی است چراکه این رویدادها جایگاه بالایی در سطح بین المللی دارند.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تاکید کرد: مجموعه مدیران استان همدان باید در راستای برگزاری باشکوه رویدادهای همدان ۲۰۱۸ تلاش کنند.

محب خدایی با بیان اینکه سوابق مدیریتی استاندارهمدان در توسعه گردشگری، برای استان یک فرصت است، گفت: گردشگری کودک و نوجوان که از همدان شروع شد، یک اقدام قایل تقدیر و ابتکاری بود.

وی با بازدید از پیاده راه های همدان اشاره کرد و با بیان اینکه پیاده راه های همدان در کشور بی نظیراست و در سطح جهانی است، گفت: طی بازدیدی که از همدان داشتم این نتیجه حاصل شد که انتخاب همدان بعنوان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی انتخابی بجا و شایسته بوده است.

استاندارهمدان نیز با بیان اینکه رویداد گردشگری همدان ۲۰۱۸ بهترین فرصت برای معرفی همدان است، گفت: به زودی با معاون اول رئیس جمهور و وزیر امورخارجه در خصوص موضوع گردشگری همدان و رویداد همدان ۲۰۱۸ جلسه خواهیم داشت.

محمدناصر نیکبخت تاکید کرد: برنامه ریزی ها به نحوی است که همدان را به پایلوت گردشگری کشور تبدیل کنیم.

وی عنوان کرد: همدلی وهمکاری خوبی بین دستگاههای اجرایی استان برای برگزاری رویداد همدان ۲۰۱۸  ایجادشده است.
 

نظر شما