شناسهٔ خبر: 24705033 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

زلاتان ابراهیموویچ از منچستریونایتد جدا شد

زلاتان که در تابستان 2016 به منچستریونایتد پیوست، در فصل 17-2016 نمایش های درخشانی در ترکیب شیاطین سرخ داشت اما مصدومیت شدید از ناحیه زانو در دیدار مقابل اندرلخت در لیگ قهرمانان باعث شد تا او برای 8 ماه از میادین دور بماند.

صاحب‌خبر -

باشگاه منچستریونایتد با انتشار بیانیه ای تایید کرد که زلاتان ابراهیموویچ، ستاره باتجربه سوئدی، قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد.

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان که در تابستان 2016 به منچستریونایتد پیوست، در فصل 17-2016 نمایش های درخشانی در ترکیب شیاطین سرخ داشت اما مصدومیت شدید از ناحیه زانو در دیدار مقابل اندرلخت در لیگ قهرمانان باعث شد تا او برای 8 ماه از میادین دور بماند.

در حالی که باشگاه منچستریونایتد در تابستان گذشته حاضر به تمدید قرارداد او نشد، اما با بازگشت او به میادین، بار دیگر با این مهاجم سوئدی قرارداد امضا کرد ولی او نتوانست انتظارات را برآورده کند و مصدومیت دوباره از ناحیه ماهیچه، به معنی پایان کار او در الدترافورد بود.

امروز رسانه های انگلیسی اعلام کردند که زلاتان با باشگاه آمریکایی لس آنجلس گلکسی به توافق رسیده و به زودی به این باشگاه خواهد پیوست.

اکنون باشگاه منچستریونایتد هم با انتشار بیانیه ای کوتاه، جدایی این ستاره سوئدی را تایید کرد. در این بیانیه آمده است:" همه اعضای باشگاه مایلند تا از زلاتان برای نقشی که در تیم از زمان پیوستنش داشت، تشکر کنند و برای او در مسیر آینده اش آرزوی موفقیت می کنیم."

نظر شما