شناسهٔ خبر: 24704980 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

آغاز دور جدید تمرینات تیم‌های ملی تکواندو نوجوانان برای کسب سهمیه المپیک و قهرمانی جهان

آغاز دور جدید تمرینات تیم‌های ملی تکواندو نوجوانان برای کسب سهمیه المپیک و قهرمانی جهان خبرگزاری آریا - برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه المپیک و قهرمانی جهان دور جدید تمرینات تیم‌های ملی تکواندو نوجوانان از فردا آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین / تیم‌های ملی تکواندو نوجوانان دختر و پسر کشورمان که خود را برای حضوری قدرتمند در مسابقات کسب سهمیه المپیک و قهرمانی جهان 2018 آماده می‌کنند، مرحله جدید تمرینات خود در سال 1397 را از صبح فردا (شنبه – 4 فروردین‌ماه) در فدراسیون تکواندو آغاز می‌نمایند.

نوجوانان دختر با ترکیب مهلا مومن زاده در وزن 44- کیلوگرم، یلدا ولی نژاد در وزن 63- کیلوگرم و کیمیا همتی در وزن 63+ کیلوگرم در مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان شرکت خواهند کرد.
همچنین مبینا کلی‌وند در وزن 42- کیلوگرم، مریم حاج علیزاده در وزن 44- کیلوگرم، مهلا مومن زاده در وزن 46- کیلوگرم، غزل سلطانی در وزن 49- کیلوگرم، کوثر اساسه در وزن 52- کیلوگرم، مبینا شاکری در وزن 55- کیلوگرم، مهسا کیادلیری در وزن 59- کیلوگرم، یلدا ولی نژاد در وزن 63- کیلوگرم، آناهیتا توکلی در وزن 68- کیلوگرم و کیمیا همتی در وزن 68+ کیلوگرم اعضای تیم ملی را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان تشکیل می دهند که تمرینات خود را از سر می‌گیرند.
هدایت این تیم برعهده فاطمه صفرپور به عنوان سرمربی، نیلوفر صفریان، سیده زهرا حسینی، زهرا باباخانلو به عنوان مربی و لیلا سلیمی به عنوان مربی بدنساز هدایت این تیم را برعهده دارند./فارس

نظر شما