شناسهٔ خبر: 24704904 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نماینده | لینک خبر

مسیر وحدت اصولگرایان تنها از زیر سایه چتر حمایتی جامعتین می‌گذرد

خانه ملت

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است اگر اصولگرایان قصد دارند موفق باشند و وحدت میان آنها ایجاد شود باید به شیخوخیت بیش از پیش اهمیت دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «نماینده» سیدحسین نقوی‌حسینی، با اشاره به کارکرد جبهه مردمی نیروهای انقلاب(جمنا) از ابتدا تا کنون گفت: تشکیل جمنا به عنوان یکی از فعالیت های منجر به وحدت اصولگرایان بود و این همه ی اقدام آنها نبود.

جمنا توانست در زمان کوتاهی تعداد زیادی از اصولگرایان را زیر یک چتر جمع کند

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی برهمین اساس تصریح کرد: جمنا توانست در زمان کوتاهی تعداد زیادی از اصولگرایان را زیر یک چتر جمع کند و البته نمی توان ۱۶ میلیون رأی را علیرغم شکست انتخاباتی، نکته بی اهمیتی دانست.

وی در ادامه ۱۶ میلیون رأی کاندیدای اصولگرایان را صرفا حاصل عملکرد جمنا ندانست و افزود: این پیروزی بزرگ حاصل عملکرد شاکله اصولگرایان و وحدت خوبی بود که میان رئوس و بدنه این جریان به وجود آمد،حتی اگر در قالب جمنا نبوده باشد.

تجمل گرایی و فساد مالی اصولگرا و اصلاح طلب نمی شناسد

نقوی حسینی در ادامه با بیان اینکه تلاش جمنا کافی نیست، عنوان کرد:اصولگرایان باید مکانیزم جدیدی را برای انتخابات بعدی درنظر گرفته و یا مکانیزم قبلی را اصلاح کرده و به سمت وحدت رویه بیشتر روی بیاورند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در مجلس دهم ادامه داد: مردم به اصولگرایان اعتماد دارند و علیرغم اینکه رانت خواری، تجمل گرایی و فساد مالی اصولگرا و اصلاح طلب نمی شناسد، اما در مجموع مردم اصولگرایان را مبری تر از این قبیل فسادها می دانند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد:لازم است اصولگرایان مکانیزم وحدت را تحت چتر حمایتی جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم قرار دهند و بیش از پیش به شیخوخیت اهمیت دهند تا مشکلات وحدت میان آنها نیز برطرف شود.

نظر شما