شناسهٔ خبر: 24704658 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ساری| ۳.۳ تن مواد مخدر در استان مازندران کشف شد

R41358/P1357/S6,74/CT12

فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۳ تن و ۳۵۰ کیلو گرم انواع موادمخدر و انهدام ۸۰ باند تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان در سال گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری،به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس مازندران، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در راستای مقابله بی‌امان با قاچاق موادمخدر و برخورد با باندهای تهیه و توزیع موادمخدر، پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی با همکاری دیگر عوامل انتظامی در سال 1396 در چندین مرحله عملیات در سطح شهرستان‌های استان موفق به کشف بیش از 3 تن و 350 کیلوگرم انواع موادمخدر تریاک، شیشه و هروئین شدند.

وی با اشاره به افزایش 20 درصدی کشفیات موادمخدر در سال گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از اجرای دو هزار و 105 طرح پاکسازی نقاط آلوده و کنترل محورهای مواصلاتی در راستای برخورد با تهیه وتوزیع کنندگان موادمخدر خبر داد و گفت: این طرح‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 47 درصد افزایش داشته است .

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به انهدام 80 باند تهیه و توزیع موادمخدر از دستگیری هفت هزار و 362 متهم به خرده فروشی موادمخدر در این ارتباط از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضایی خبر داد.

میرفیضی از کشف 31 هزار عدد انواع دارو و قرص‌های روان گردان و مخدر در سال گذشته خبر داد و افزود: هزار و 459 دستگاه خودرو که در امر تهیه و توزیع موادمخدر از آن استفاده می‌شد، در سطح استان خبر داد. متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

وی با هشدار به خانواده‌ها درباره مراقبت از فرزندان و پیشگیری از گرایش جوانان به سو مصرف موادمخدر، گفت: خانواده مهمترین و نخستین نهاد اجتماعی در جامعه است که نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد فرزندان دارد.

انتهای پیام/ح

نظر شما