شناسهٔ خبر: 24704423 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

يک کار عجيب ديگر از کارلوس کي روش

کارلوس کي روش سرمربي تيم ملي ايران در نشست مطبوعاتي ديدار با مراکش دست به يک حرکت جنجالي زد.

صاحب‌خبر -

در شرايطي که سرمربي تيم ملي ايران پيش از سفر به کشور تونس براي انجام بازي دوستانه مقابل اين تيم که به ديدار ديگري مقابل الجزاير در کشور اتريش ختم خواهد شد به دليل نحوه بازي با سيرالئون مورد انتقاد شديد رسانه ها قرار گرفته است، با اتخاذ يک تصميم جديد نشان داد که هرگز از مواضع خود پاپس نمي کشد. 


کي روش در نشست مطبوعاتي اين مسابقه که با حضور مسعود شجاعي انجام مي شد بامداد ميرزايي کارگزار شرکت اوول  اسپورت و مديراجرايي خودخوانده تيم ملي را کنار خود نشاند تا با انتشار تصوير او پاسخ محکم خطاب به رسانه ها و منتقدانش  داشته باشد. 


در پايان اين نشست مطبوعاتي برخي رسانه ها اين کار کارلوس کي روش را با حضور 4 دروازه بان  جوان در کنفرانس  سرمربي تيم ملي در مقابله با سيدمهدي رحمتي پيش از جام ملت هاي آسيا مقايسه مي کنند که کي روش در آنجا قصد داشت در آنجا پيام محکمي خطاب به منتقدينش بدهد .


 البته بين آن نشست مطبوعاتي و اين حرکت کي روش يک تفاوت اساسي وجود دارد. اينکه حضور گلرهاي جوان مقابل سيدمهدي رحمتي و انتخاب نفرات براي تيم ملي حق سرمربي تيم ملي است اما روابط سرمربي تيم ملي ايران با شرکت هاي نقل وانتقالات بازيکنان يا برگزارکننده مسابقات نکته اي است که با توجه به مراودات مالي در حيطه فدراسيون فوتبال قرار مي گيرد و سرمربي تيم ملي نمي تواند راسا دست به اين انتخاب بزند.


با اين حال اين کار کارلوس کي روش پيامي براي  همکاران اوست که تا لحظه آخر پاي آنها مي ايستد اما يقينا با واکنش منفي از سوي طرفداران و فعالان  فوتبال ايران مواجه خواهد شد. اين کار فعلا غيرضروري و يک اعلام  جنگ واضح   ارزيابي  شده تا در آينده ببينيم چه اتفاقي رخ خواهد داد.

نظر شما