شناسهٔ خبر: 24704130 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرپرست آموزش وپرورش فارس خبرداد:

اسکان بیش از ۴۱۷ هزار نفر روز مهمان نوروزی در مدارس فارس

شیراز- سرپرست آموزش وپرورش فارس گفت: تا صبح روز جمعه سوم اسفند بیش از ۱۳۹ هزار نفر در قالب ۳۸ هزار و ۶۰۰ خانواده در مدارس و مراکز اقامتی آموزش و پرورش اسکان یافتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش فارس، عبدالرسول احمدی در حاشیه بازدید از مدارس محل اسکان فرهنگیان در شیراز با اعلام این خبر افزود: در سال گذشته یک میلیون و ۸۵۶ هزار نفر شب در مدارس فارس اسکان داده شدند و در سال جاری نیز ظرفیت پذیرش روزانه ۹۰ هزار نفر را داریم.

وی با بیان اینکه«طی ۵ سال گذشته آموزش و پرورش فارس توانسته رتبه اول اسکان فرهنکیان را در سطح  کشور به دست آورد»، افزود:  در نوروز گذشته نزدیک به ۳ میلیون نفر به استان فارس سفر کردند  که ۶۱ و ۸ دهم درصد از این مسافرین نوروزی در مدراس و توسط آموزش و پرورش اسکان داده شده اند .

رئیس ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس با اعلام اسکان بیش از ۴۱۷ هزار نفر روز مهمان نوروزی در مدارس فارس تا روز جمعه، گفت: مدرسه در حالت عادی مکان مناسبی برای  اسکان فرهنگیان نیست، اما  آموزش و پرورش تلاش می کند در ایام نوروز از ظرفیت موجود  برای کمک به فرهنگیان   استفاده کند.

احمدی گفت: در نوروز ۹۷ و  سطح شهر شیراز ۵ پایگاه اسکان، ۵۷۰ مدرسه با ۵ هزار ۱۵۰ کلاس درس ، ۵ خانه معلم و مرکز رفاهی با بیش از ۱۲۰ اتاق ، ۵ خوابگاه دانش آموزی با بیش از ۴۰۰ تخت ، ۶۰۰ تخت در قالب ۳ خوابگاه دانشجویی و ۸ سالن ورزشی آماده پذیرش مسافرین نوروزی هستند.

سرپرست اداره کل آموزش وپرورش فارس در خصوص آخرین آمار اسکان فرهنگیان نیز گفت: تا صبح روز جمعه سوم اسفند ، یکصدو سی و نه هزار و ۱۸۷  نفر ،در قالب ۳۸ هزار و ششصد و شصت و سه خانواده و در مجموع ۴۱۷ هزار و پانصدو شصت نفر روز در مدارس و مراکز اقامتی آموزش و پرورش فارس اسکان یافتند.

نظر شما