شناسهٔ خبر: 24703581 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

راه مقابله با بیکاری حمایت از کالای ایرانی است

R30129/P30129/S9,1299,1300/CT12

نماینده مردم بندرلنگه در مجلس با تاکید بر لزوم برخورد با فساد در کشور گفت: با بگیر و ببند نمی‌توان با فساد مبارزه کرد و باید زمینه‌های آن در کشور برطرف شده و ریشه‌هایش خشکانده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم ، ناصر شریفی نماینده مردم بندر لنگه در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به سخنان دیروز رهبر معظم انقلاب درخصوص لزوم برخورد با فساد در کشور گفت: با بگیر و ببند نمی توان با فساد مقابله کرد و باید ریشه های آن را در کشور خشکاند و زمینه های ایجاد فساد در کشور و منافذ آن را بست.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از کالای تولید داخل افزود: همه ما موظفیم که کالای ایرانی مصرف کنیم و تنها از این طریق است که می توان بر مشکل بیکاری و رکود در کشور فائق آمد و آن را به حداقل رساند.

نماینده مردم بندرلنگه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جوانان ایرانی در ابداع و نوآوری در همه عرصه ها برجسته و ممتاز هستند و این را در عرصه عمل نیز اثبات کرده اند و لازم است تا در عرصه های مختلف تولید و ... از آنها استفاده شود.

شریفی در پایان با بیان اینکه مسئولین باید در بحث حمایت از کالای تولید داخل پیش گام شوند خاطرنشان کرد: همه مردم ایران باید برای حمایت از تولید داخلی کالای ایرانی استفاده کنند و تولیدکنندگان نیز باید با تمام توان در تولید کالای باکیفیت در مسیر تولید کالای باکیفیت حرکت کنند.

منبع:فارس

انتهای پیام/

 

نظر شما