شناسهٔ خبر: 24703542 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اردبیل|بهسازی و تجهیز یگان‌های انتظامی مبنای کار قرار گیرد

R41374/P1377/S6,49/CT11

معاون مهندسی ناجا بر خدمات‌رسانی شایسته به مسافران و میهمانان نوروزی و بهسازی و تجهیز یگان‌های انتظامی تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار هابیل درویشی پیش از ظهر امروز در جلسه قرارگاه نوروزی استان اردبیل اظهار داشت:  ناجا پاک‌ترین و سالم‌ترین سازمان در نظام اسلامی بوده که با برخورداری از نیروهای متعهد و مسئولیت‌پذیر حافظ امنیت و آرامش مردم است، که دریافت کارنامه درخشان از دست مردم و مسئولان و انجام نظرسنجی های اجتماعی مستندی بر این ادعاست.  

وی با تأکید بر نقش‌آفرینی پلیس با زیبندگی به اخلاقیات و معنویات و انگیزه الهی افزود: باید فرصت خدمتگذاری به مردم در لباس مقدس پلیس، که قطعاً توفیق الهی است را قدر دانسته و با حداکثر توان و تعهد در سنگر تأمین نظم و امنیت ایفای نقش کنیم.

معاون مهندسی ضمن تبریک سال نو و تجلیل از خدمات و تلاش های پلیس، بر خدمات‌رسانی شایسته به مسافران و میهمانان نوروزی و بهسازی و تجهیز یگان‌های انتظامی تأکید کرد.

 درویشی شهدا را بهترین و پسندیده ترین الگو برای جوانان ایران اسلامی معرفی کرد و گفت: جوانان می‌توانند با الگوگیری از ولایت پذیری شهدا، تعهد و پایبندی به ارزش های اسلامی در مسیر پیشرفت و اعتلای انقلاب گام برداشته و دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را بیش از پیش مأیوس کنند.

وی خدمتگذاری به خانواده معظم شهدا را افتخاری مقدس و ارزشمند و مایه مباهات و غرور دانست و افزود: شهدا افتخار و عزت نظام اسلامی بوده و این عزیزان از دست رفته با نثار خون پاک خود، پایگاه امنیت و آرامش برای مردم ایجاد کردند.

معاون مهندسی ناجا راه شهدا را عزت، پایمردی، ایستادگی، شهادت و لبیک به ندای ولی امر مسلمین عنوان کرد و گفت: شهادت هنر مردان خدا بوده و شهدا با جانفشانی و ایثارگری به لقاء الله پیوستند.

درویشی تصریح کرد: ایران اسلامی به برکت خون پاک شهدا در عرصه بین المللی مقتدر، پرصلابت و غیرتمند است و شهدا با نثار خون پاک خود امنیت و آرامش را به ما هدیه دادند.

وی با تجلیل از صبر و استقامت خانواده شهدا اظهار کرد: تکریم و دلجویی از خانواده معظم شهدا پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی و ادای دین در حق شهدای والامقام است.

معاون مهندسی ناجا شهدا را مناسب‌ترین الگو برای استقامت و ایستادگی معرفی و تصریح کرد: خانواده‌های شهدا سند افتخار جامعه و سرمایه‌های عظیم معنویت در کشور هستند و خدمت به آنان وظیفه همگانی است.

انتهای پیام/ش

نظر شما