شناسهٔ خبر: 24703396 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

امام جمعه قصرشیرین:

جوانان به فرماندهی ولی فقیه از دستاوردهای شهدا صیانت کنند

امام جمعه قصرشیرین گفت: امروز سکان فکری بشریت در دستان رهبر معظم انقلاب است؛ بنابراین باید جوانان و نوجوانان و طلاب انقلابی از ولی فقیه خویش در راستای صدور انقلاب به جهان حمایت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام علی ملکی امام جمعه شهرستان قصرشیرین پیش از ظهر امروز در جمع طلابی که به مناطق عملیاتی قصرشیرین در قالب کاروانهای راهیان نور اعزام شده اند ابراز داشت: شهدا الگوی کاملی برای بشریت هستند.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین تصریح کرد: شهدا عارفانه و خالصانه در جبهه ها حضور پیدا کرده و از خاک و مرز و بوم خویش پاسداری کردند.

وی در ادامه بیان داشت: نمونه های بسیاری از شهدا بودند که شبانه بیدار شده و پیش از نماز شب ظرف سربازان و دیگر همرزمان خود را می شستند و اینگونه متواضعانه فرماندهی یگان خود را نیز برعهده داشتند.

استاد حوزه علمیه یادآور شد: شهدا بشریت را متحیر کرده و به جایگاهی دست پیدا کرده بودند که تنها به واسطه شهادت این مسیر الهی کامل می شد.

حجت الاسلام ملکی با اشاره به اینکه طلاب باید در مسیر شهدا گام بردارند اظهار داشت: دشمنان انقلاب به دنبال از بین بردن ارزشها و آرمانهای نظام و انقلاب هستند، امروز تنها کشوری که دارای استقلال، آزادی و امنیت بوده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: شهدا به انقلاب  و نظام عزت، امنیت و سربلندی بخشیدند بنابراین جوانان و طلاب با تمام توان از رهبر معظم انقلاب و نظام پاسداری کرده و از دستاوردهای شهدا صیانت کنند.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره نقشه آمریکا را در مناطق خنثی کرده و دست آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را برای جهانیان رو کرده است، بنابراین استکبار جهانی درصدد نفوذ در لایه های انقلاب و درنهایت تضعیف نظام است.

استاد حوزه علمیه ابراز داشت: جوانان و نوجوانان با حضور در صحنه های حساس نظام برای انقلاب افتخارآفرینی کرده و عزت و اقتدار اسلام را دوچندان کنند.

حجت الاسلام ملکی با اشاره به مجاهدت بینانگذار انقلاب اسلامی بیان داشت: امام خمینی (ره) انقلاب را از ظلم استکبار جهانی نجات داد و به انقلاب عزت و اعتبار بخشید.

وی در پایان گفت: امروز سکان فکری بشریت در دستان رهبر معظم انقلاب است بنابراین باید جوانان و نوجوانان و طلاب انقلابی از ولی فقیه خویش در راستای صدور انقلاب به جهان حمایت کنند./857/پ۲۰۳/ب۲

نظر شما