شناسهٔ خبر: 24703394 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

اتحاد شیعه و سنی انقلاب را از هجمه های دشمنان مصون می دارد

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه وحدت شیعه و سنی در منطقه استان کرمانشاه را مثال زدنی دانست و گفت: اتحاد و همدلی مردم شیعه و اهل سنت است که انقلاب را از هجمه های دشمنان مصون داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه ظهر امروز با هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه دیدار کرد.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در این دیدار با قدردانی از تلاشهای استاندار کرمانشاه ابراز داشت: خدمت به مردم افتخاری است که نصیب مسؤولان شده؛ بنابراین باید با تمام وجود در راستای تحقق این امر بکوشند.

وی در ادامه استاندار کرمانشاه را ساعی و پرتلاش دانست و اظهار داشت: خدمت به مردم باید صادقانه و مخلصانه باشد، مردم استان کرمانشاه همواره در عرصه های مختلف پاسدار نظام بوده اند بنابراین هیچ خدمتی را از این عزیزان دریغ نکرد.

ماموستا محمدی در ادامه وحدت شیعه و سنی را در منطقه استان کرمانشاه را مثال زدنی دانست و گفت: اتحاد و همدلی مردم شیعه و اهل سنت است که انقلاب را از هجمه های دشمنان مصون داشته است.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه تأکید کرد: امید است مسؤولان با جدیت در راستای رفاه مردم و توسعه ایران اسلامی گام بردارند.

وی در پایان عنوان داشت: در سال جدید مردم و مسؤولان عزم خود را جزم کرده و برای حفظ استقلال و وحدت تلاش کنند، حمایت از تولید داخلی و کارگر ایرانی به انقلاب اسلامی اعتبار و عزت می بخشد./857/پ۲۰۳/ب۲

نظر شما