شناسهٔ خبر: 24703127 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

فوتبالیست مشهور به وزارت اطلاعات احضار شد

محسن متولی ستاره مراکشی تیم الریان به دلیل اظهاراتی که در رسانه‌های قطری داشت، به وزارت اطلاعات مراکش فراخوانده شده است.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین / امروز رسانه‌های عرب زبان خبر دادند که محسن متولی ملی پوش تیم مراکشی توسط وزارت اطلاعات مراکش احضار فوری شده و دلیل این امر، صحبت‌های او علیه سرمربی و فدراسیون فوتبال کشورش اعلام شده است.

او در مصاحبه اش تهمت‌های مختلفی را به سرمربی تیم نسبت داده و گفته بود که سرمربی تیم ملی مراکش، در ازای دریافت پول از ایجنت بازیکنان، آن‌ها را به تیم ملی دعوت می‌کند! این صحبت ها، خشم شدیدی از سوی فداسیون فوتبال مراکش و هروه رناند سرمربی این تیم به وجود آورده و آن‌ها بابت این مصاحبه، از محسن متولی شکایت کرده اند.

البته این بازیکن، پس از ایجاد جنجال‌های مختلف،در شبکه‌های اجتماعی عذرخواهی کرد و گفت: من از اهالی فوتبال مراکش عذرخواهی می‌کنم و به نظر می‌رسد سو تفاهم پیش آمده است. من بار دیگر از هروه رناند عذرخواهی میکنم.

سرمربی تیم ملی مراکش نیز صحبت‌های او را غیر مسئولانه خوانده و گفته که آن‌ها درست نیستند و باید از طریق دستگاه‌های قضایی پیگیری شود. مسئولان قضایی نیز اعلام کرده اند، تا آخر این داستان را پیگیری خواهند کرد./ورزش سه

نظر شما