شناسهٔ خبر: 24701658 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

تا پایان تعطیلات عیدنوروز؛

۶۰۰ جهادگر کار عمران و آبادانی را در نقاط زلزله‌زده انجام می‌دهند

بیش از ۶۰۰ جهادگر در قالب اردوهای جهادی، تا پایان تعطیلات عید نوروز کار عمران و آبادانی را در مناطق زلزله زده سرپل‌ذهاب انجام خواهند داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  مرصاد جهادگران در این روزها سخت مشغول خدمت رسانی در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب هستند و خدمت به مردم زلزله زده را افتخار خود می دانند.

جهادگران جوان از گوشه و کنار ایران اسلامی به دور از خانواده‌هایشان و بدون هیچ چشمداشتی تعطیلات نوروز را غنیمت شمردند و در روستای زلزله زده کوئیک سرپل ذهاب حضور یافتند و مشغول عمران و آبادنی این روستا و کمک به مردم هستند.

سردار حسین اسداللهی فرمانده لشکر عملیاتی ۲۷ محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در خصوص فعالیت جهادگران در مناطق زلزله زده گفت: مرکزیت مجموعه جهاد شهید طباطبایی نسب در تهران است اما از سایر استان‌ها نیز بر اساس فراخوانی که صورت گرفت، تعدادی در این اردوی جهادی حضور یافتند و مشغول خدمت رسانی هستند.

سردار اسداللهی در ادامه افزود: این جهادگران طلبه، دانش آموز و دانشجو هستند و از تشکل های متخلف نیز در این ایام تعطیلات و ایام عید، خدمت در مناطق زلزله زده را غنیمت شمردند.

گفتنی است؛ بیش از ۶۰۰ نفر طلبه، دانش آموز و دانشجو در قالب اردوهای جهادی، تا پایان تعطیلات عید نوروز، کار عمران و آبادانی را در مناطق زلزله زده انجام خواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما