شناسهٔ خبر: 24701639 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

شهید بابایی کوشکلائی:

حجاب گلوله داغی بر قلب دشمن و برنده‌ترین اسلحه بر علیه شیطان است

شهید «مهدی بابایی کوشکلائی» در بخشی از وصیت نامه خود نوشته است: خواهرانم! حجاب شما گلوله‌ی داغی است بر قلب دشمن و برنده‌ترین اسلحه بر علیه شیطان مردود است و از دامان زنان با حجاب شیر مردان با غیرت بپا می‌خیزند و از دامان بی‌حجابان بی‌غیرتان بپا می‌خیزند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، شهید «مهدی بابایی کوشکلائی» فرزند «یزدان» در تاریخ دوم شهریور سال1346 در شهرستان بابلسر چشم به جهان هستی گشود. وی در تاریخ 25/11/1364 در منطقه عملیاتی هور شربت شیرین شهادت نوشید.

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

سلام و درود بر رسول گرامی اسلام که با ظهورش دنیای برده داران را به دنیای عدل و قسط مبدل ساخت و چگونه زیستن در برابر ظلم و ستم را به ما آموخت.

خدایا! تو شاهد باش که تنها به رضای تو تن به شهادت دادم و به قول امام علی (ع) شهادت را زرهی محکم و لباس تقوا برای خود و مقابل ذلت و نخوت یافتم.

شما ای دلاوران به پا خاسته و ای امت حزب الله! هر چه بیشتر و بهتر به حمایت و تقویت رزمندگان اسلام بپردازید باشد تا در زیر حمایت های بی دریغ شما دین خدا و جمهوری اسلامی ایران جهانگیر گردد و پرچم پرافتخار لااله الا الله بر فراز کاخ  کرملین، واشنگتن به اهتزاز درآید.

هرگز دست یاری و حمایت از رهبر کبیر انقلاب اسلامی بر ندارید. از خون شهدا که خون خداست غافل نباشید و روحانیت را که نماینده به حق امام هستند حمایت کنید، دست از دامنشان برندارید که به قول حضرت امام اسلام منهای روحانیت جامعه بی طبیب را می ماند.

به دوستانم سفارش می کنم اگر خواستند یادی از من کنند، حافظ انقلاب که خون بهای هزاران شهید است باشند و راه شهدا را بپیمایند.

پدر و مادر گرامی ام! انتظار دارم با بزرگواری که در شما سراغ دارم، صبر و شکیبایی را پیش گیرید و همیشه رضای خداوند قادر و متعال را بطلبید و آنچه را که باعث خوشنودی خدا است، بپذیرید و در آن قضا و قدر خوشنود باشید. همانطور که مرا مخلصانه برای دین خدا تربیت کردید، انتظار دارم دیگر فرزندانتان را برای دین خدا تربیت کنید تا آن ها هم در صورت لزوم قربانی راه قرآن شوند، کما اینکه در طول تاریخ بزرگترین و شرافتمندترین مردان خدا برای دین خدا قربانی شدند.

خواهرانم! در شما نور الهی وجود دارد و پیشتاز شما بانوان، حضرت زینب (س) بود، پس همانند او با همت و شجاعت به کار دین بپردازید و با شجاعت خود گرد تلخ ناامیدی را بر چهره های کریه دشمن بپاشید. حجاب شما گلوله ی داغی است بر قلب دشمن و برنده ترین اسلحه بر علیه شیطان مردود است و از دامان زنان با حجاب شیر مردان با غیرت بپا می خیزند و از دامان بی حجابان بی غیرتان بپا می خیزند.

پیام دیگرم به انجمن اسلامی محل که به قول حضرت امام «انجمن های اسلامی رسالت انبیا را دارند.» این است که در اشاعه ی فرهنگ اصیل و تداوم راه سرخ شهدا لحظه ای غفلت نکنید و نونهالان محل را که آینده سازان انقلابند به نحو احسن تربیت کرده و تحت پوشش تربیت صحیح اسلامی قرار دهید.

انتهای پیام/

نظر شما