شناسهٔ خبر: 24701582 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

آغاز به کار نمایشگاه نوروزی بهشت بانو در حرم کریمه اهل بیت

نمایشگاه نوروزی بهشت بانو با حضور تولیت و معاونان آستان مقدس و جمعی از مدیران استانی آغاز به کارکرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری رسا، در این مراسم که در محل این نمایشگاه در صحن جامع فاطمی حرم مطهر برگزار شد، آیت‌الله سعیدی، به همراه معاونان و مدیران آستان مقدس و مدیرانی از استان از بخش‌های مختلف این نمایشگاه دیدن کردند.

نمایشگاه نوروزی بهشت بانو در 43 غرفه ازجمله کودک و نوجوان، مشاوره خانواده، سوغات فرهنگی، تست سلامت، خدمات مخابرات و تلفن همراه، ایستگاه جوایز، عکاس‌خانه، زیارت مجازی، رادیو نمایشگاه، احسان ماندگار و غرفه مسجد مقدس جمکران فعالیت می‌کند.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه نوروزی بهشت بانو از روز سه‌شنبه، 29 اسفندماه جاری تا 13 فروردین 97 به مدت 14 روز از ساعت 10 صبح الی 14 بعدازظهر 17 عصر الی 23 برپا خواهد بود.

نمایشگاه بهشت بانو به دنبال نشان دادن گوشه ای از فرهنگ اهل بیت(ع) است

آیت الله سید محمد سعیدی در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه نوروزی بهشت بانو در جمع خبرنگاران گفت: برپایی این نمایشگاه بر اساس شخصیت و رفتار و اهداف اهل بیت علیهم السلام به ویژه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها است.

وی با بیان این که تمام تلاش ما باید معرفی و نشر فرهنگ اهل بیت علیهم السلام باشد، گفت: فرهنگ اهل بیت علیهم السلام دارای ابعاد اخلاقی، رفتاری، اعتقادی، سیاسی، اقتصادی و… است که در این نمایشگاه جلوه هایی از آن به نمایش درآمده است.

وی افزود: در این نمایشگاه تلاش شده تا گوشه ای از فرهنگ ناب و اصیل اهل بیت علیهم السلام را که تنها فرهنگ نجات بخش است، در معرض دید قرار گیرد.

امام جمعه قم خاطرنشان کرد: برگزار کنندگان این نمایشگاه باید تلاش کنند که در غرفه ها این نگاه را برجسته کنند و از حالت بازدید صرف و سرگرمی دوری کنند.

وی با بیان این که مهم ترین هدف این نمایشگاه باید آشنا نمودن مردم با فرهنگ اهل بیت علیهم السلام در قالب های گوناگون باشد، تصریح کرد: امید است این نمایشگاه، یک تبلیغ و رسانه ای گویا و نمایشی به روز و زنده از فرهنگ ناب اهل بیت علیهم السلام باشد.

آیت الله سعیدی همچنین ضمن گرامیداشت حلول ماه رجب، مناسبت های مهمی که در این ایام وجود دارد، گفت: مناسبت های ماه رجب امسال با عید نوروز مقارن شده است و امیدواریم همه مردم سالی پر خیر و برکت داشته باشند. /۹۲۴/د۱۰۳/ج

نظر شما