شناسهٔ خبر: 24700832 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شهرکرد| بیمارستان ۱۰۰ تخت‌خوابی توسط خیران در چهارمحال و بختیاری احداث می‌شود

R41350/P1377/S6,54/CT11

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بیمارستان ۱۰۰ تخت‌خوابی خیرساز در استان احداث و از سوی وزارت بهداشت تجهیز می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، اقبال عباسی امشب در بازدید از بیمارستان‌های آیت‌الله کاشانی، هاجر و کلینیک تخصصی دندانپزشکی شهرکرد ضمن خوب ارزیابی نمودن ارائه خدمات به بیماران در تعطیلات نوروزی  در بیمارستان‌های شهرکرد و مراکز درمانی استان اظهار داشت: هنوز وضعیت بیمارستانی در استان مطلوب نیست و لازم است ارتقای کمی و کیفی در این زمینه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه بخش داخلی مردان بیمارستان هاجر شهرکرد باید در تمامی بخش‌های این بیمارستان بازسازی شود، افزود: همه بخش‌های بیمارستان هاجر شهرکرد در سال جاری بازسازی و تجهیز می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برای تامین اعتبار تکمیل طرح بیمارستان تخصصی جنب بیمارستان هاجر شهرکرد توافقاتی انجام شده است.

عباسی با اشاره به تامین زمین دولتی مورد نیاز برای احداث بیمارستان 100 تختخوابی، خاطرنشان کرد: هزینه لازم برای ساخت این بیمارستان را یک فرد خیر تامین می‌کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پس از پایان ساخت بیمارستان خیرساز 100 تخت‌خوابی، تجهیز آن از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می‌شود.

عباسی یادآور شد: امیدواریم تا 2 سال آینده وضعیت مراکز درمانی و بیمارستانی استان ارتقا یابد.

به گزارش تسنیم، استاندار چهارمحال و بختیاری در این برنامه از بخش‌های اطفال و داخلی مردان بیمارستان هاجر و اورژانس بیمارستان آیت الله کاشانی و همچنین کلینیک تخصصی داندانپزشکی صدف شهرکرد دیدن و با اهدای گل به پزشکان، پرستاران و کارمندان این مراکز درمانی از آنان قدردانی و از بیماران عیادت کرد.

انتهای پیام/ش

نظر شما