شناسهٔ خبر: 24700698 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان:

۱۴۱ عملیات امداد و نجات در گلستان انجام شد

گرگان- مدیرعامل جمعیت هلال احمرگلستان از اجرای ۱۴۱ عملیات امداد ونجات در طرح ملی خدمات امداد و نجات، ایمنی سلامت نوروزی در گلستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

حسین احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آمار طرح ملی خدمات امداد و نجات، ایمنی  سلامت نوروزی در گلستان اظهار کرد: از تاریخ ۲۵ اسفند ۹۶ لغایت یک فروردین سال ۹۷، ۱۴۱ عملیات امداد ونجات در گلستان انجام شد.

وی افزود: تعداد مجروحین سرپایی که در این ایام مورد مداوا قرار گرفته اند ۲۰ نفر بوده و۱۲۸ نفر هم به مراکز درمانی اعزام شده اند.

وی گفت: در این ایام ۴۴ هزار و۹۱۶ نفر به پایگاه های امداد و نجات گلستان مراجعه کردند واز خدمات این پایگاه ها در زمینه های مختلف مانند استفاده ازنمازخانه، کنترل قد و فشار خون و ...بهره برده اند.

احمدی اظهار کرد: حدود ۴۱ هزار  ۵۴۴ بروشور بین مراجعه کنندگان به پایگاه های امداد و نجات در گلستان توزیع شده است.

اسکان اضطراری ۲۰۰ مسافر در گلستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با اشاره به باد و توفان چهارشنبه شب در گلستان از اسکان اضطراری ۲۰۰ نفر در بندرگز و ۹ نفر در شهرستان ترکمن خبرداد.

وی با بیان این که در جریان توفان به ۱۹ خانوار در شهر گرگان و سه خانوار در علی آبادکتول امداد رسانی شد، افزود: ۳۷ نجاتگر و هشت نفر پرسنل کار امداد و خدمات رسانی شب گذشته به مردم را بر عهده داشتند.

نظر شما