شناسهٔ خبر: 24700637 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استقرار اتوبوس اورژانس در عوارضی قم-تهران امداد رسانی را تسهیل می‌کند

فرماندار قم استقرار اتوبوس آمبولانس اورژانس در عوارضی قم - تهران را با اهمیت دانست و گفت: این مسئله روند امداد رسانی را تسهیل می‌کند.

صاحب‌خبر -

استقرار اورژانس در ورودی عوارضی تهران - قم بررسی شودبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رضا سیار فرماندار قم و رئیس کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در جلسه این ستاد، گفت: استقرار اتوبوس آمبولانس اورژانس در محل عوارضی قم - تهران با توجه به حجم بالای تردد خودروها ضروری است.

وی افزود: مسائل ترافیکی استقرار اتوبوس آمبولانس اورژانس در عوارضی باید در جلسه کارشناسی بررسی شود.

مهدی فراهانی سخنگوی اوژانس قم هم در این جلسه با بیان اینکه اتوبوس آمبولانس قم دارای ظرفیت 14 تخت است، گفت: در حوادث ترافیکی با تعداد مصدومین بالا این اتوبوس کارایی بسیار خوبی دارد.

وی با اشاره به تصادف روز گذشته در آزادراه قم - تهران افزود: 6 آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند که در صورت استقرار اتوبوس آمبولانس در این مسئله با مشکلات کمتری مواجه می شدیم.

سخنگوی اورژانس قم ادامه داد: استقرار اتوبوس آمبولانس در ورودی قم در خدمات سرپایی به زائرین نیز کارایی قابل توجهی داریم.

فراهانی با اشاره به حوادث رانندگی در روزهای اخیر افزود: تا امروز صبح 135 مجروح، 87 مورد اعزام به بیماستان و 48 مورد درمان در محل حادثه و 3 مورد فوتی داشته ایم.

فرماندار قم در ادامه این جلسه به فعالیت ستادهای شهرداری، نیروی انتظامی و آموزش و پرورش در ایام نوروز امسال اشاره کرد و گفت: مشکل خاصی در بحث خدمات رسانی به مسافرین و شهروندان نداریم.

وی وجود برخی نارضایتی ها از کیفیت نان قم را یادآور شد و افزود: بایستی برای ارتقاء کیفیت آرد برنامه ریزی و توجه لازم صورت پذیرد.

سیار ادامه داد: در بحث اسکان زائرین با وجود سپری شدن دو روز نخست عید، دستگاه ها بایستی آمادگی لازم را برای میزبانی از زائران و مسافران داشته باشند.

نظر شما