شناسهٔ خبر: 24699667 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

یاسوج| یک محموله از بقایای پیکر جانباختگان هواپیمای ای.تی.آر۷۲ انتقال یافت

R41452/P1377/S6,69/CT1

فرماندار شهرستان دنا گفت: یک محموله دیگر از بقایای پیکر جانباختگان پرواز "تهران -یاسوج" در قالب ۳ بسته به پزشکی قانونی منتقل شد.

صاحب‌خبر -

عباس بهشتی‌رو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: امدادگران مستقر در قله نغل پازن پیر بعد از عملیات چند روزه و شبانه روزی توانستند 3 بسته از بقایای پیکرهای جانباختگان را جمع آوری و در قالب یک محموله به پزشکی قانونی منتقل کنند.

وی با بیان اینکه جست‌وجوی عملیات در دنا شبانه روزی است، افزود: بقایای پیکرهای جمع آوری شده از نظر وزن نسبت به گذشته وضعیت بدتری دارند.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 11 امدادگر در دنا فعالیت دارند، ادامه داد: بالگرد در دامنه‌های دنا مستقر بوده و از نظر امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی هیچ مشکلی نداریم.

بهشتی‌رو افزود: پایان عملیات در ارتفاعات دنا بستگی به شرایط محیطی دارد ولی عزم مسئولان برای انتقال آخرین قطعه از اجساد جانباختگان جدی بوده و روند جست‌وجو در صورت مساعد بودن شرایط جوی به صورت پیوسته ادامه دارد.

وی ارتفاع برف در ارتفاعات دنا را بیش از 4 متر عنوان کرد و گفت: عملیات پاکسازی محل سقوط هواپیما برای جمع آوری وسایل جانباختگان و لاشه‌های هواپیما تا زمان آب شدن کامل برف انجام می‌شود ولی در زمینه بقایای اجساد عملیات در هر شرایطی ادامه دارد.

انتهای پیام/ش

نظر شما