شناسهٔ خبر: 24699435 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

زنجان| تردد ۱۴۱ هزار خودرو از محورهای مواصلاتی استان زنجان

R41375/P1377/S6,59/CT11

مدیرکل راهداری استان زنجان با اشاره به فعال بودن ۶۸ دستگاه تردد شمار گفت: در روز نخست فروردین ماه ۱۴۱ هزار وسیله نقلیه از محورهای مواصلاتی استان زنجان عبور کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ایرج دست‌نشان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در روز نخست فروردین ماه 141 هزار و 222 وسیله نقلیه از محورهای مواصلاتی استان زنجان عبور کردند.

وی با شاره به اینکه به طور متوسط 360 خودرو در ساعت از جاده‌های استان زنجان تردد داشتند ابراز کرد: در روز 29 اسفندماه متوسط تردد وسایل نقلیه در ساعت نسبت به سال 95 بیش از 28 درصد رشد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: 68 دستگاه تردد شمار در محورهای مواصلاتی استان زنجان فعال است و ورود و خروج وسایل نقلیه را ثبت می‌کنند.

وی تعداد سفرهای انجام شده توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری را 204 مورد برشمرد و گفت: با انجام این سفرها یک هزار و 412 مسافر به مناطق مختلف جابه‌جا شدند.

دست‌نشان تعداد تصادفات در یکم فروردین ماه را 14 فقره عنوان کرد و افزود: در اثر یک سانحه رانندگی در باند شمالی آزادراه زنجان - قزوین یک نفر جان خود را از دست داد.

وی به آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی برای جابه‌جایی مسافران اشاره کرد و گفت: اکیپ‌های راهداری نیز برای خدمات‌رسانی به کاربران جاده‌ای در آماده‌باش هستند.

انتهای پیام/ش

نظر شما