شناسهٔ خبر: 24699309 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

فرهنگ سازی، ارتقاء کیفیت و مبارزه با قاچاق کالا، راه های حمایت از کالای ایرانی است

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری گویای این است که هنوز موضوع اقتصادی دغدغه اصلی کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی بهادری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز با تبریک سال ۱۳۹۷، سال حمایت از کالای ایرانی گفت: مقام معظم رهبری امسال هم طبق چند سال اخیر موضوع اقتصادی را برای نامگذاری شعار سال انتخاب کردند که این نشان می دهد دغدغه اقتصادی موضوع مهم کشور است.

وی به عوامل مؤثر در تحقق شعار سال اشاره کرد و افزود: مهم ترین عامل رشد اقتصادی و حمایت از کالای ایرانی موضوع فرهنگ سازی است به گونه ای که مردم نسبت به هویت ملی و منطقه ای ایران تعصب داشته و برای خرید کالای ملی و حمایت از کارگران ایرانی تحریک شوند.

وی نقش صدا و سیما و رسانه ها در خصوص فرهنگ سازی به منظور حمایت از کالای ایرانی و تحقق شعار سال را مهم دانست و تأکید کرد: باید با پرهیز از سطحی کاری، آثار عمقی و تأثیر گذار در خصوص شعار سال تولید شود.

وی توجه کارفرمایان و کارآفرینان به موضوع بهبود کیفیت کالاهای تولیدی را از عوامل موثر در خصوص تحقق شعار سال عنوان کرد و اظهار داشت: باید کیفیت کالاهای ایرانی با کالاهای خارجی رقابت کرده که مردم را برای خرید آنها رغبت داشته باشند

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ افزود: مبارزه جدی با موضوع قاچاق عامل دیگری است که برای تحقق شعار سال الزامی است که در این خصوص مجلس و دولت نسبت به رفع خلأهای اقتصادی موجود تلاش کنند تا تولید داخل فلج نشود چرا که در حال حاضر برابر آمار اعلام شده ۱۵ میلیارد دلار قاچاق کالا در کشور داریم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: نهادهای نظارتی باید نسبت به موضوع واردات و مبارزه با قاچاق اهتمام ویژه ای داشته باشند که این موضوع واقعا کمر اقتصادی کشور را می شکند.

انتهای پیام/

نظر شما