شناسهٔ خبر: 24699130 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بهای بلیت در لیگ عربستان چقدر است؟

باشگاه الاهلی عربستان به دنبال افزایش قیمت بلیت‌های دیدار تیمش برابر الهلال است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله دو مسابقه تا پایان لیگ حرفه‌ای عربستان دو تیم الهلال ۵۲ امتیازی و الاهلی ۵۱ امتیازی شانس قهرمانی دارند و با توجه به اینکه این دو تیم قدرتمند سعودی در هفته بیست و پنجم باید مقابل هم قرار بگیرند، پیش‌بینی برای قهرمانی در این کشور دشوار است.

 

تیم الاهلی عربستان که حال و روز بهتری نسبت به الهلال در لیگ قهرمانان آسیا دارد و صعودش از مرحله گروهی را تا حدود زیادی قطعی کرده، ساعت ۲۲:۱۰ هجدهم فروردین ماه در ورزشگاه ملک عبدالله جده از الهلال که یک امتیاز بیشتر نسبت به آنها دارد، میزبانی می‌کند.

 

به دلیل حساسیت بالای این دیدار و اینکه احتمالا قهرمان لیگ حرفه‌ای عربستان از دل این بازی بیرون می‌آید، باشگاه الاهلی از فدراسیون فوتبال عربستان درخواست کرده تا قیمت بلیت‌هایی که در طول فصل ۲۰ ریال(۲۵۴۰۰ تومان) بوده را بخاطر حساسیت مسابقه و حضور پُر تعداد تماشاگران به ۴۵ یا ۵۰ ریال(حدود ۶۳۵۰۰ تومان) افزایش دهد که البته هنوز به درخواست آنها پاسخ داده نشده است. 

 

باشگاه الاهلی پیش‌بینی کرده بیش از ۶۰ هزار نفر تماشاگر در دیدار ماقبل پایانی فصل ۱۸-۲۰۱۷ لیگ حرفه‌ای عربستان برابر الهلال در استادیوم ملک عبدالله حضور خواهند یافت و این بازی فرصت مناسبی برای درآمدزایی از بلیت فروشی است.

نظر شما