شناسهٔ خبر: 24697532 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

نخستین کتاب به‌نشر در سال جدید منتشر شد؛

آستان قدس رضوی در کلام امام و رهبری

به‌نشر همزمان با آغاز سال ۹۷ کتاب «آستان قدس رضوی در کلام امام و رهبری» را منتشر و روانه بازار کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از به‌نشر،به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) همزمان با آغاز سال 97 کتاب «آستان قدس رضوی در کلام امام و رهبری» را منتشر و روانه بازار کرده است.

 این کتاب شامل سه فصل است که فصل اول آن «آستان قدس رضوی از منظر امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب» نام دارد و محتوای این فصل در سه بخش با عناوین ویژگی‌های آستان قدس رضوی، مأموریت اصلی آستان قدس رضوی و آرمان آستان قدس؛ الگوسازی با استفاده از ظرفیت‌های منحصر به فرد به مخاطب ارائه می‌شود. محتوای این فصل در قالب داده‌نما(اینفوگرافی) به پیوست کتاب در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

فصل دوم کتاب نیز نقشه راه فرهنگی آستان قدس رضوی را در افق پنج ساله(از 1397 تا 1401 شمسی) نشان می‌دهد. آشنایی با سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی، منشور هفت‌گانه ابلاغی مقام معظم رهبری، سیاست‌های ابلاغی تولیت آستان قدس رضوی در حوزه فرهنگی، طبقه‌بندی مخاطب، الگوسازی، کادرسازی، شبکه‌سازی، تربیت نخبگان فرهنگی، تربیت معلم و مربی، تربیت مشاور و راهنما، تربیت هنرجو و ... برخی از عناوین فصل دوم این کتاب است.

در فصل سوم نیز خلاصه‌ای از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص آستان قدس رضوی ارائه شده است.

به‌نشر این کتاب را با همکاری سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی منتشر کرده و در دسترس عموم مخاطبان قرار داده است.

علاقه‌مندان برای آگاهی از اخبار به‌نشر و نیز مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوي می‌توانند به نشانی اینترنتی www.Behnashr.com یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمايندگي‌های سراسر کشور مراجعه کنند؛ همچنین سامانه پیامکی به شماره 30003209 یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق تلگرام به آدرس @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است./۹۹۸/د ۱۰۳/ش

 

 

 

 

نظر شما