شناسهٔ خبر: 24695929 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

ما توانستیم ۳۴۲/ سردار معین‌پور:

آمادگی کمیته‌های مختلف سپاه خوزستان برای اردو‌های راهیان نور ۹۷

جانشین فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: کمیته‌های ایمنی، حفاظت، بهداشت، اسکان زائرین، فاوا و مهندسی سپاه استان خوزستان تمام برنامه‌ریزی‌های لازم را جهت برپایی اردو‌های راهیان نور ۹۷ انجام داده است.

صاحب‌خبر -

آمادگی کمیته‌های مختلف سپاه خوزستان برای اردو‌های راهیان نور ۹۷به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سردار «محمود معین پور» جانشین فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان اظهار کرد: کمیته‌های ایمنی، حفاظت، بهداشت، اسکان زائرین، فاوا و مهندسی سپاه استان خوزستان تمام برنامه‌ریزی‌های لازم را جهت برپایی اردو‌های راهیان نور ۹۷ انجام داده است.

وی افزود: در میزبانی از کاروان‌های راهیان نور جلسات متعددی با نهاد‌های مرتبط با این حوزه صورت گرفته و اقدماتی موثری در این راستا انجام شده است.

جانشین فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان در پایان با بیان اینکه خاک استان خوزستان معطر به خون شهیدان است و بیش از ۷۵ درصد از شهدای دوران دفاع مقدس در این استان به شهادت رسیده اند، خاطرنشان کرد: کسانی که به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس می‌آیند و رشادت‌های جوانان این مملکت در برابر استکبار جهانی را مشاهده می‌کنند، قطعا دست پُر خواهند بود و ذخیره‌ای از خاطرات و حماسه‌های نیک را به یاد خواهند داشت.

 منبع: میزان

نظر شما