شناسهٔ خبر: 24695827 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون تبلیغات اسلامی مازندران:

دستگاه های اجرایی در حمایت از کالای ایرانی پیشتاز باشند

بابل - معاون اداری و مالی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران از دستگاه های اجرایی خواست تا در حمایت از کالای ایرانی پیشتاز باشند و از آن برای مصارف داخلی استفاده کنند.

صاحب‌خبر -

فرامرز کردی در گفتگو با خبرنگار مهر بااشاره به انتخاب به شعار سال مقام معظم رهبری گفت: دستگاه های اجرایی در حمایت از کالای ایرانی پیشتاز باشند و در حمایت از کالای ایرانی برای مصارف داخلی خود برنامه ریزی کنند.

وی ضمن عرض تبریک فرا رسیدن نوروز ۱۳۹۷ و بااشاره به بیانات نوروزی و ابتدای سال رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی اظهار داشت: انتخاب شعار سال با عنوان (حمایت از کالای ایرانی ) از سوی رهبر معظم انقلاب یک نقشه راه برای فعال کردن جریان های اقتصاد مقاومتی درون زاست و این حرکت باید از سوی دستگاه های اجرایی که بیشترین مصرف را در کشور دارند به عنوان یک حرکت ملی دنبال کنند و از آن حمایت ویژه داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به بیانات ارزشمند رهبری معظم انقلاب در پیام نوروزی و حرم مطهر رضوی افزود : مهم ترین مولفه در بحث اقتصاد مقاومتی اتکا به تولیدات داخلی است و رونق بخشیدن به محیط کسب و کار و این شعار سال از سوی مقام معظم رهبری می تواند اصلی ترین بخش اقتصاد مقاومتی را تشکیل دهد.

معاون پشتیبانی ، اداری و مالی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی در خصوص شعار سال تصریح کرد : بحث فرهنگ در انتخاب شعار سال مقام معظم رهبری نیز حائز اهمیت است و باید در موضوع شعار سال و روش های مختلف فرهنگی آن مورد حمایت بیشتری قرار گیرد تا زمینه برای تحقق شعار سال مهیا شود.

فرامرز کردی در ادامه به جایگاه دستگاه های اجرایی در تحقق منویات مقام معظم رهبری به خصوص در موضوع شعار سال اشاره کرد و بیان داشت : جایگاه دستگاه های اجرایی در حمایت از کالای ایرانی بسیار جایگاه مهم و تاثیرگذاری است و باید دستگاه های اجرایی ، دولتی و خصوصی برای مصارف سالیانه خود از محصولات تولیدات داخلی استفاده کنند و پیشتاز در حمایت از این حرکت ملی باشند.

این مسئول اجرایی استان در بخش پایانی سخنان خود به مسئله فشارهای اقتصادی و  تحریم های ظالمانه در سال های اخیر اشاره کرد و خاطر نشان کرد : بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص افزایش توان داخلی و باور به ما می توانیم باید به عنوان یک نقشه راه برای مردم و مسئولین قرار گیرد و با تحقق منویات معظم له در حوزه اقتصاد و فرهنگ بخش های دیگری چون اشتغال و رونق کسب و کار را در کشور پویا و فعال نگه داریم.

نظر شما