شناسهٔ خبر: 24695752 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

انفجار در فولاد هرمزگان چهار مصدوم برجای گذاشت

در پی انفجار آزمایشگاه مجتمع فولاد هرمزگان، هفت نفر مصدوم شدند که در این میان حال چهار تن از آنان وخیم گزارش شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ بعد از ظهر امروز، یکم فروردین ماه در آزمایشگاه فولاد هرمزگان انفجار بزرگی رخ داد و شدت انفجار به حدی بوده است که به ساختمان آزمایشگاه خسارت جدی وارد کرده است.

مصطفی فتوجی، سرکارگر فولاد هرمزگان که خود از شاهدان عینی ماجرا بوده است در گفتگو با خبرنگار هرمز، اظهار کرد: این انفجار در حدود ساعت 15:20 رخ داد که از علت آن بی اطلاع هستم.

این شاهد با اشاره به تعداد مصدومان این حادثه مهیب، تصریح کرد: 4 نفر از مصدومان این انفجار در شرایط حاد بودند و به بیمارستان انتقال یافتند و سایر افراد حاضر در فولاد در سلامت به سر می برند.

وی با تاکید بر وضع کنونی حاکم بر فولاد هرمزگان، خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی در آزمایشکاه حضور یافته اند و درحال تلاش برای وارد کردن گاز به مدار هستند و کوره ها متوقف شده اند و با توجه به حجم خسارت وارده چند روزی زمان برای بازگشت به شرایط عادی لازم است.

دکتر اسدی، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان هرمزگان در خصوص حادثه امروز، اظهار کرد:  در ساعت 16:05 امروز، در پی گزارش ارسالی از محل حادثه، بلافاصله آمبولانس پایگاه اسلام آباد به محل فوریت اعزام شد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی در ادامه افزود: متاسفانه این حادثه ۷ مصدوم داشت ۳ نفر از آنها با مشکل تنفسی به دنبال دود گرفتگی به صورت سرپایی در محل درمان شده و ۴ مصدوم دیگر توسط آمبولانس های شرکت فولاد کاوه و فولاد هرمزگان به بیمارستان منتقل شده اند.

وی خاطرنشان کرد:  بر اساس گزارشات ارسالی، خوشبختانه حال مصدومین وخیم نبوده و در حال حاضر تحت نظر می باشند و خوشبختانه حادثه مذکور مهار شده و شرایط در حالت عادی قرار دارد.

 

انتهای پیام/ 

نظر شما