شناسهٔ خبر: 24695395 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

یاسوج|برخورد با استخدام‌های بدون ضابطه در کهگیلویه و بویراحمد تشدید می‌شود

R41452/P1377/S6,69/CT1

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخورد با استخدام‌های بدون ضابطه و فامیلی توسط دستگاه‎های اجرایی استان در سال جدید تشدید می‌شود.

صاحب‌خبر -

علی محمد احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: به طور حتم در سال 97 رصد ما روی استخدام‌های بدون ضابطه و طایفه‌ای نسبت به گذشته بیشتر و در این زمینه برخوردها نیز شدیدتر می‌شود.

وی تاکید کرد: هیچ ظلمی بالاتر از این نیست در زمینه استخدام نیروهای مورد نیاز به هر طریق ممکن اعم از قراردادی، حجمی و یا شرکتی فضا را برای نخبگان تنگ کنیم تا بلکه بتوانیم یکی از هم طایفه‌ای و یا بستگان خود را بکار بگیریم.

احمدی با بیان اینکه نباید نخبگان و استعدادهای فوق العاده را به خاطر بکارگیری بستگان و فامیل خود به حاشیه ببریم، ادامه داد: به طور حتم عدم استفاده از نخبگان در سیستم اداری و بکار گیری افراد ضعیف از نظر علمی، در توسعه نیافتگی نقش بسزایی دارد.

نمایند ه عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا برای تحقق عدالت اجتماعی از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند زیرا گام برداشتن در این زمینه نیک بوده و برای همیشه ماندگار است.

وی خواستار مسئولیت شناسی مدیران دستگاه‌های اجرایی و مردم شد و گفت: اینکه افراد قبل از حضور در ادارات برای انجام کاری قانونی و به حق باید دنبال یک نفر آشنا باشند تا زودتر راه بیفتد باید جمع شود و مدیران نیز مطابق با قانون بدون هیچ گونه نگاهی گره از مشکلات مردم باز کنند.

انتهای پیام/ش

نظر شما