شناسهٔ خبر: 24695010 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

صهيونيستها يک روستاي فلسطيني را ويران کردند

نظاميان اشغالگر صهیونیست روستاي فلسطيني العراقيب در صحراي نقب را براي بيست و ششمين بار ويران کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما، مهمترين اخبار و رويدادهاي سرزمين هاي اشغالي در دوازده ساعت گذشته به شرح ذيل است.

کشته شدن دو نفر از نيروهاي پليس حماس در درگيري با عامل بمبگذاري درغزه

شبکه تلويزيوني الميادين گزارش داد: دو نفر از نيروهاي پليس حماس در درگيري با عامل بمبگذاري در مسير کاروان رامي الحمدالله نخست وزير دولت تشکيلات خودگردان فلسطين، کشته شدند. در اين درگيري، عامل اين بمبگذاري زخمي شد.

صهيونيستها يک روستاي فلسطيني را ويران کردند

شبکه تلويزيوني الميادين لحظاتي پيش در خبر فوري، گزارش داد: نظاميان اشغالگر روستاي فلسطيني العراقيب در صحراي نقب را براي بيست و ششمين بار ويران کردند.

  يورش بولدوزرهاي رژيم صهيونيستي به جنوب غزه

به نوشته پايگاه اينترنتي العهد لبنان، بولدوزرهاي نظامي رژيم صهيونيستي تحت حفاظت خودروهاي زرهي و با پشتيباني جنگنده هاي جاسوسي صبح امروز براي سومين بار در کمتر از بيست و چهار ساعت به حومه منطقه مرزي ابوريده در شرق خان يونس در جنوب نوار غزه يورش بردند.

اسرائيل به علت نگراني از تجمع بزرگ تحت عنوان "راهپيمايي بزرگ بازگشت" که قرار است سي ام ماه کنوني ميلادي برگزار شود، سرگرم نصب موانع و سيم خاردارهاي بيشتر است.

اشغالگران صهيونيست پانزده جوان فلسطيني را بازداشت کردند

اشغالگران صهيونيست پانزده فلسطيني را در شرق قدس اشغالي بازداشت کردند
به نوشته پايگاه اينترنتي العهد لبنان، اشغالگران صهيونيست بامداد امروز براي دومين روز متوالي به اردوگاه "شعفاط" در شرق قدس اشغالي يورش بردند و پانزده جوان را بازداشت کردند.
اشغالگران صهيونيست همچنين صبح امروز به منطقه حلحول در شمال شهر الخليل در کرانه باختري رود اردن وارد شدند، به چند خانه يورش بردند و بدون اين که کسي را بازداشت کنند، از اين منطقه خارج شدند. اين منطقه بامداد امروز شاهد درگيري شديد بين سربازان صهيونيست و جوانان فلسطيني بود.

نظاميان صهيونيست پنج فلسطيني را در کرانه باختري بازداشت کردند

شبکه تلويزيوني العالم در خبري فوري اعلام کرد : منابع فلسطيني گفتند نيروهاي اشغالگر اسرائيلي با يورش به مناطق مختلف در کرانه باختري رود اردن پنج فلسطيني را بازداشت کردند.

  زخمي شدن دو جوان فلسطيني به دست نظاميان صهيونيست 

به گزارش خبرگزاري وفا فلسطين از قلقيليه ، نظاميان صهيونيست سه شنبه شب با يورش به شهرک عزون در شرق قلقيليه اقدام به بازرسي خانه هاي فلسطينيان کردند .

شاهدان اعلام کردند نظاميان اسرائيلي با بازداشت شماري از جوانان فلسطيني در شهرک عزون  از آنان بازجويي کردند .نظاميان اسرائيلي همچنين با تيراندازي به طرف تعدادي از جوانان فلسطيني در شهرک عزون دست کم دو جوان را زخمي کردند .

توافق محمود عباس و اسماعيل هنيه با ميانجي گري نبيه بري

 منابع فلسطيني از توافق بين محمود عباس رئيس تشکيلات خودگردان با اسماعيل هنيه رئيس دفتر سياسي جنبش حماس با ميانجي گري نبيه بري رئيس مجلس لبنان خبر دادند. 

به گزارش شبکه تلويزيوني الميادين، منابع فلسطيني در گفتگو با الميادين فاش کردند، تلاش هاي نبيه بري بين رام الله و غزه باعث دستيابي به توافق بين محمود عباس و اسماعيل هنيه شد.

بگفته اين منابع، اين توافق شامل خودداري رام الله از اتخاذ تصميمات جديد عليه غزه است و حماس هم متعهد شد تحقيقات شفافي را صورت دهد که در نتيجه مشخص شود چه افرادي در بمبگذاري در مسير  کاروان رامي الحمدالله نخست وزير تشکيلات خودگردان دست داشته اند و نتيجه تحقيقات را به تشکيلات خودگردان تحويل دهد. 

نظر شما