شناسهٔ خبر: 24694824 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

همسر شهید ارغوانی در گفت‌و‌گو با ایکنا:

خلوص نیت و صداقت «ارغوانی» را لایق شهادت کرد

کانون خبرنگاران نبأ ــ خلوص نیت، صداقت و انجام دادن امور بدون هیچ چشم‌داشتی، تقی ارغوانی را لایق شهادت در راه خداوند و اهل بیت(ع) کرد.

صاحب‌خبر -

خلوص نیت و صداقت «ارغوانی» را لایق شهادت کرد

لیلا رجب، همسر شهید تقی ارغوانی، خبرنگار و عکاس افتخاری قرآن که در 22 بهمن‌ماه سال 94 در راه دفاع از حریم ولایت و امامت به شهادت رسید، ضمن بیان این مطلب در گفت‌و‌گو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، درباره معجزه شهادت ایشان بیان کرد: شهید ارغوانی کارهای خود را خالصانه، بدون ریا و هیچ چشم‌داشتی انجام می‌داد و به تمام کسانی که به کمک نیاز داشتند، صادقانه خدمت می‌کرد و همین عامل سبب شد که او لایق شهادت در راه اهل بیت‌(ع) شود.

همسر شهید تقی ارغوانی با بیان شجاعت و سر نترس داشتن همسرش افزود: این روزها گذران زندگی بدون شهید ارغوانی سخت است اما با این وجود شهادت شیرین است و ما در لحظه لحظه زندگی حضور معنوی او را احساس می‌کنیم که همین حضور معنوی باعث می‌شود بر دل‌تنگیمان غلبه کنیم.

وی گفت: شهید ارغوانی با وجود این که فرصتی نداشتند و من و امیرحسین بیشتر اوقات تنها بودیم، تربیت پسرمان را بر عهده من گذاشته بود اما هرگاه فرصت می‌کرد، امیرحسین را با خود به مسجد می‌برد، زیرا اعتقاد داشت که حضور بچه در مسجد سبب سالم و صادق شدن قلب و افکارش می‌شود.

لیلا رجب ادامه داد: امیرحسین مثل من نبود؛ پدرش را قبول کرده است اما با این باور که پدرش در قلبش است؛ آرامش و حمایت او را در تمام جوانب زندگی احساس می‌کند و روحش را تسکین می‌دهد. همسرم از تمام دل‌بستگی‌های خود گذشت و طعم شهادت را با تمام وجود خود حس کرد.

همسر شهید ارغوانی درباره طعنه‌زنندگان به مدافعان حرم گفت: من اوایل از این اظهار نظرهای بی‌رحمانه ناراحت می‌شدم و برخورد می‌کردم، اما الان آنقدر این قضیه برای من شیرین است که از کسی گله و شکایتی ندارم و به تمام کسانی که به ما طعنه می‌زنند، با شوخی و خنده برخورد می‌کنم، زیرا کسی را که از جانم بیشتر دوست داشتم، برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) فرستادم و با حضرت معامله کردم.

وی در پایان افزود: خیلی خوشحالم که این دارایی کم و اندک را خداوند و ائمه(ع) از ما قبول کردند و این اجازه را به ما دادند که در قضیه اسلام ما هم در کنار اهل بیت(ع) سهیم باشیم و گوشه‌ای از دِینی را که بر گردن داشتیم، ادا کنیم.

فاطمه بغدادی

انتهای پیام

نظر شما