شناسهٔ خبر: 24694755 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

«ساده زیستیِ» شهید مدافع حرم «احمد اعطایی» به روایت همسر

همسر شهید مدافع حرم گفت: «احمد» بسیار ساده زندگی می‌کرد و همیشه به‌فکر دیگران بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، «درس اخلاق» بیان گوشه‌ای از خصلت‌های خوب شهدای مدافع حرم است که در دومین روز بهار سال 97 خصلت «ساده زیستیِ» شهید مدافع حرم «احمد اعطایی» را به روایت همسرش «مرضیه علمی» بیان خواهیم کرد.

ویژه دومین روز عید////«ساده زیستیِ» شهید مدافع حرم «احمد اعطایی» به روایت همسر

مرضیه علمی همسر شهید مدافع حرم می‌گوید: احمد بسیار ساده زندگی می‌کرد و همیشه به‌فکر دیگران بود. در طول سال به ندرت می‌شد که برای خودش لباسی بخرد. وقتی به او می‌گفتم احمدجان فلان لباس کهنه شده است و دیگر استفاده نکن، به من می‌گفت: « هنوز که پاره نشده و می‌شود با یک اتو زدن از آن استفاده کرد». آنچکه در توان مالی داشت برای ما هزینه می‌کرد و هر ماه مبلغی از حقوق خود را برای کمک به دیگران کنار می‌گذاشت. از زندگی تجملاتی دور بود و هیچ وقت زندگی خود را با دیگران مقایسه نمی‌کرد و همیشه شکرگذار خدا بود.

شهید مدافع حرم، «احمد اعطایی» متولد هفتم شهریورماه ۱۳۶۴ است. او ساکن تهران بود که داوطلبانه به سوریه اعزام شد و در ۲۱ آبان ماه سال 1394 و در سن ۳۰ سالگی طی عملیات مستشاری در مقابله با تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید و به کاروان شهدای «مدافع حرم» پیوست و پیکر مطهرش در قطعه ۲۶ گلزار شهدای تهران به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/ 116

نظر شما