شناسهٔ خبر: 24694726 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

پنجعلی در گفت‌وگو با نامه‌نیوز:

سال ۹۶ برای تیم برانکو درخشان بود/ امیدوارم پرسپولیس بعد از 20 سال قهرمان آسیا شود/ بازیکنان با تمدید قرارداد، وفاداری خود را نشان می‌دهند

کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: قهرمان شدن تیم برانکو در آسیا برای همه فوتبالدوستان یک آرزو است و امیدوارم بعد از 20 سال این اتفاق رخ دهد.

صاحب‌خبر -
محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی نامه نیوز، در خصوص سال ۹۶ و اتفاقات رخ داده برای پرسپولیس گفت: سالی که گذشت برای پرسپولیس یک سال عالی و درخشان بود. ۳ قهرمانی در یک سال اتفاقی است که برای کمتر تیمی رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: ۲ قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در سوپرکاپ، سال ۹۶ را برای پرسپولیس رویایی کرد و امیدوارم که این موفقیت‌ها در سال جدید هم ادامه‌دار باشد.

پنجعلی با اشاره به محرومیت باشگاه از نقل و انتقالات تابستانی و اتمام قرارداد بسیاری از ستاره‌های تیم تصریح کرد: بازیکنان باید قدر این تیم و هواداران را بدانند و قراردادشان را در این شرایط با تیم تمدید کنند. البته تا جایی که من خبر دارم بازیکنان وفاداری خود را با تمدید قرارداد نشان خواهند داد.

سرپرست سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: امیدوارم در سال ۹۷ قهرمانی تیم محبوب‌مان را در آسیا جشن بگیریم. این خواسته همه فوتبالدوستان است که بتوانیم بعد از بیش از ۲۰ سال قهرمانی را در آسیا جشن بگیریم.

وی تصریح کرد: صد البته که این کار بسیار سختی است و زیرساخت های خود را می طلبد  اما تجربه سال گذشته می‌تواند به کمک تیم برانکو بیاید و با همه سختی‌ها به این تیم امیدواریم.

نظر شما