شناسهٔ خبر: 24694678 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جانشین کمیته اطلاع‌رسانی ستاد بسیج سلامت نوروزی:

بیش از ۲۱۰۰۰ نفر به مراکز اورژانس گلستان مراجعه کردند

گرگان- جانشین کمیته اطلاع‌رسانی ستاد بسیج سلامت نوروزی گلستان گفت: از ابتدای طرح سلامت نوروزی 21 هزار و ۴۵۷ نفر به اورژانس های گلستان مراجعه داشتند.

صاحب‌خبر -

علی متکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح سلامت نوروزی از ۱۵ اسفند فعالیت خود را در سطح استان آغاز کرد و از ابتدا تا روز سه‌شنبه در بخش معاونت دارو از ۳۸ مورد داروخانه بازدید به عمل آمد.

وی در خصوص بحث درمان، افزود: در این مدت 21 هزار و ۴۵۷ نفر به اورژانس مراجعه داشتند که از این تعداد ۱۹ هزار نفر از خدمات سرپایی بهره‌مند شدند.

جانشین کمیته اطلاع‌رسانی ستاد بسیج سلامت نوروزی گفت: در این مدت ۹۹۸ عمل جراحی و ۲۲۳ زایمان طبیعی انجام شد.

وی با بیان اینکه تعداد پزشکان مقیم در بیمارستان‌های استان ۱۶۴ نفر است، تصریح کرد: از ابتدای این طرح هزار و ۷۶۲ پزشک عمومی و متخصص در این مدت در مراکز درمانی به بیماران خدمات ارائه دادند.

متکی اظهار کرد: ۹ هزار و ۶۲۵ نفر توسط متخصصان در درمانگاه‌های تخصصی ویزیت شدند.

وی با اشاره به بحث بهداشت، افزود: ۱۲ هزار و ۴۱۵ مورد از سامانه آب‌رسانی بازدید به‌عمل‌آمده که از این بازدیدها ۲۴ مورد منجر به تعطیلی و ۲۸۴ مورد به مراجع قضایی معرفی شدند.

جانشین کمیته اطلاع‌رسانی ستاد بسیج سلامت نوروزی گفت: از ابتدای طرح تا روز سه‌شنبه ۹۷۶ مأموریت توسط اورژانس ۱۱۵ انجام شد، از این تعداد ۲۲۴ مورد تصادف که ۹۹ مورد جاده‌ای بود.

نظر شما